رضایتمندی از سازمان تامین‌اجتماعی افزایش یافته است

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی معتقد است در  دوره مدیریت مصطفی سالاری عملکرد سازمان تامین اجتماعی روند رو به رشدی نسبت به گذشته داشته است.

یحیی ابراهیمی؛ عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با آتیه‌آنلاین، در خصوص عملکرد سازمان تامین اجتماعی طی چند سال اخیر گفت: این سازمان در حوزه بهداشت و درمان عملکرد خوبی داشته و از طرفی رضایتمندی نیز در بین پزشکان و همچنین کادر درمان بالا بوده است. در شرایط فعلی که بخشی از بار کرونا بر دوش سازمان تامین اجتماعی است، این سازمان به خوبی توانسته رضایتمندی مردم را کسب کند.

نماینده حوزه انتخابیه دلفان و سلسله از استان لرستان ادامه داد: به عنوان فردی که با این سیستم در ارتباط هستم میتوانم با اطمینان بگویم که این سازمان در اکثر حوزه‌ها، قانونمندتر از خود وزارت بهداشت است. البته در توزیع امکانات و تجهیزات نیاز است که ارتقای بیشتری داشته باشد.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در یک برهه زمانی به نوع توزیع منابع و امکانات در لرستان معترض بودم، افزود: در حال حاضر با مدیریت فعلی، مشکلات کمتر شده و عملکرد این سازمان رو به رشد و بهبودی است. امید می‌رود مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی بر اساس شاخص‌های محرومیت استان‌ها، امکانات را در شهرستان‌ها فراهم کند تا از تردد بیماران از استان‌های محروم به تهران و شهرستان ها به مرکز استان جلوگیری شود.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: سازمان تامین اجتماعی جزو اولین سازمان‌هایی بود که الکترونیکی کردن نسخه‌ها را شروع کرد و سایر سازمان‌های بیمه‌گر نیز پیرو آن، اقدام به این کار کردند. این کار سازمان سبب شد تا استفاده از دفترچه کاغذی کاهش و رضایتمندی بیماران افزایش و بوروکراسی اداری نیز کمتر شود.

صفورا طالب زاده

کد خبر: 4388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 5 =