کشف استعدادهای مهارتی در مسابقات ملی مهارت

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور گفت: کشف استعدادهای مهارتی، هدف و افق نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت برای حضور پر افتخار در مسابقات جهانی است.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، غلامحسین حسینی‌نیا، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان در اختتامیه نوزدهمین مسابقات ملی مهارت گفت: این مسابقات رویدادی است که در سه مرحله استانی، کشوری و جهانی مطابق با استانداردهای جهانی و با هدف ترویج فرهنگ مهارت آموزی برگزار می‌شود.

حسینی نیا گفت: با برگزاری مسابقات ملی مهارت بستر مناسبی را برای ارتقای سطح کیفی مهارت‌های حرفه‌ای فراهم کنیم تا به کشف استعدادهای مهارتی دست یابیم.

معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه این دوره از مسابقات ۹۷ برگزیده دارد، گفت: نفرهای برتر، تیم ملی جمهوری اسلامی ایران را برای حضور در چهل و ششمین دوره مسابقات جهانی شانگ‌های چین تشکیل می‌دهند.

وی افزود: بیش از ۴۰۰ هزار نفر در مراحل نخست شرکت کردند و ۴۴۲ نفر به سطح کشوری راه یافتند.

حسینی نیا گفت: نفرهای برتر به اردوی تیم ملی برای آمادگی حضور افتخار آمیز در مرحله بین المللی اعزام می‌شوند.

وی افزود: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای قصد دارد برای اولین بار مسابقه مشاغل آینده را راه اندازی و در چارچوب نیازهای بازار کار اولین دوره مسابقه مهارت نوجوانان را نیز برگزار کند.

کد خبر: 44023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 16 =