مجلس در کنار سازمان تامین اجتماعی است

عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش ما در کمیسیون تلفیق این است تا با تعیین اعداد و ارقام، موجب شویم تا دولت بخش عمده‌ای از بدهی خود به سازمان تامین اجتماعی را پرداخت کند.

شهریار حیدری؛ عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با آتیه آنلاین در رابطه با مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه مبنی بر پرداخت ۹۰ هزار میلیارد تومان از محل بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی، با اشاره به اینکه در بودجه ۱۴۰۱ پیش‌بینی شده است که بخشی از بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی پرداخت شود، افزود: با توجه به اهمیت خدماتی که سازمان تامین اجتماعی به جمعیت تحت پوشش خود ارائه می کند، دولت نه تنها نباید بدهکار این سازمان باشد بلکه بایستی حامی و پشتیبان آن نیز باشد.

وی با بیان اینکه بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی در طی سال‌های متمادی ادامه داشته و این رقم در حال حاضر مبلغ بسیار سنگینی است، خاطرنشان کرد: منابع درآمدی و هزینه‌های دولت مشخص است، بنابراین تلاش ما در کمیسیون تلفیق این است تا با تعیین اعداد و ارقام، موجب شویم تا دولت بخش عمده‌ای از بدهی خود به سازمان تامین اجتماعی را پرداخت کند.

حیدری عنوان کرد: تلاش مجلس این است تا سازمان تامین اجتماعی با توجه به گستردگی وظایف، عملکرد بهتری به ویژه در قبال بازنشستگان داشته باشد. در این راستا تصمیم کمیسیون تلفیق به پرداخت ۹۰ هزار میلیارد تومان از محل بدهی دولت به سازمان تعیین گردید.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس افزود: سازمان تامین اجتماعی طرف حساب بازنشستگان است، بنابراین اگر بدهی های این سازمان به درستی پرداخت نشود قطعا نمی‌تواند در مقابل این قشر از جامعه که تعداد بسیار بالایی هم هستند پاسخگو باشد؛ پس وظیفه ماست که با مصوبات خود، نشان دهیم که در کنار این سازمان هستیم.

کد خبر: 45389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =