نادیده گرفتن حق و حقوق سازمان تامین اجتماعی، اجحاف در حق کارگر و بازنشسته است

مظلومی گفت: سازمان تامین اجتماعی سازمانی وسیعی بوده که اکثر آحاد جامعه با آن در ارتباط است بنابراین نادیده گرفتن حق و حقوق این سازمان در واقع اجحاف در حق کارگر و بازنشسته است.

محمد طلا مظلومی؛ نماینده مردم بهبهان و آغاجری در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با آتیه آنلاین در رابطه با مصوبه کمیسیون تلفیق مبنی پرداخت ۹۰ هزار میلیارد تومان از محل بدهی خود به سازمان تامین اجتماعی گفت: احقاق حق کارگران و بازنشستگان یک امر مسلم است نه تنها دولت بلکه هر سازمان دیگری که به سازمان تامین اجتماعی بدهکار است باید مطالبه سازمان را پرداخت کند.

وی عنوان کرد: کمیسیون تلفیق بودجه تمامی جوانب موضوع را بررسی کرده و با در نظر گرفتن منابع اعتباری و درآمدی دولت، رقم  ۹۰ هزار میلیارد تومان را برای بازپرداخت بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی تعیین کرده است.

مظلومی تصریح کرد: سازمان تامین اجتماعی سازمانی وسیعی بوده که اکثر آحاد جامعه با آن در ارتباط است بنابراین نادیده گرفتن حق و حقوق این سازمان در واقع اجحاف در حق کارگر و بازنشسته است.

نماینده مردم بهبهان و آغاجری در مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر پرداخت هرچه سریعتر بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی بیان کرد: در بودجه سال ۱۴۰۰ نیز مجلس مقرر کرد تا دولت ۸۹ هزار میلیارد تومان از بدهی خود به سازمان را پرداخت کند ولی تاکنون نتوانسته به طور کامل آن مبلغ را پرداخت کند که این موضوع نیز سبب ایجاد مشکلاتی برای سازمان تامین اجتماعی شده است.

کد خبر: 45689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 5 =