شوک‌های ارزی برخی واحدهای تولیدی را تعطیل کرد

شوک‌های ارزی زلزله‌هایی ایجاد کرد که برخی واحدهای تولیدی تخریی و تعطیل شدند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از خبرگزاری ایسنا، صدیف بیک زاده در همایش گرامیداشت روز صنعت و معدن و بزرگداشت هفته صنایع کوچک در تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر کرمان بیان کرد: مسیر اقتصاد پر از سنگلاخ است و مشکلات فراوانی دارد؛ همچنین شوک‌های ارزی زلزله‌هایی ایجاد کرد که برخی واحدهای تولیدی تخریب و تعطیل شدند.

وی افزود: رسالت ما این است که به کمک‌ این واحدها بیایم بنابراین در همین راستا کارگروه‌های رفع موانع در استان‌ها پیگیری کنند اگر به موانعی رسیدند به ستاد تسهیل کشور مراجعه کنند.

بیک زاده با اشاره به اینکه ما تمام مسائل و مشکلات را می‌دانیم و می‌دانیم برخی از طریق ستاد قابل حل است گفت: قوانین در شرایط خاصی تدوین شده اما مسیر کسب و کار تغییر زیادی داشته بنابراین باید در قوانین تجدید نظر شود.

وی با بیان اینکه اولویت ما تسهیل‌گری، تنظیم‌گری و نظارت است اضافه کرد: برخی از افراد سرمایه‌گذار را مفسد می‌دانند در حالی‌که سرمایه گذار واحد تولیدی داریم که با اینکه سه سال به دلیل مشکلات مالی زندان رفته باز حکم برائت آن آمد و کارخانه با تمام کارگران نابود شدند.

بیک زاده تصریح کرد: اگر به مشکلات تولیدکنندگان نگاه کنیم می‌بینیم که ۳۰ درصد مشکلات واحدهای تولیدی درون بنگاهی بوده و ۷۰ درصد خارج است، حتی مقداری از همان 30 درصد نیز گاهی به دلیل مشکلاتی است که از خارج از بنگاه به وجود می‌آید.

کد خبر: 45747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =