۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۹
کد خبر: 45866

فرزندان انقلاب اسلامی در سازمان تامین اجتماعی

دکتر میثم حجتی پور، مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه
فرزندان انقلاب اسلامی در سازمان تامین اجتماعی

دهه فجر عید انقلاب اسلامی است. انقلابی که به‌عنوان نهضتی تاریخ ساز در تاریخ ایران، معادلات را در کشور و جهان تغییر داد و نویدبخش رهایی ملت‌های مسلمان و مستضعفان عالم شد. انقلاب شکوهمند اسلامی ایران آنقدر بزرگ و پربرکت است که زبان و قلم از توصیف حقیقی آن عاجز است.

نور انقلاب چنان روشنی بخش شد که ظلمت و تاریکی‌ها را از میان برد و این چراغ پرفروز، چراغ راه انسان‌ها و ملت‌های آزاده دنیا شد و انقلاب اسلامی به الگویی کامل برای آنان تبدیل گردید. انقلاب اسلامی ایران با طلوع خود زمینه ساز غروب طاغوت و نظام سلطه در کشور شد و بدین سان، هم نظام دیکتاتوری شاهنشاهی را در کشور پایان داد و هم دست چپاولگران خارجی و استعمارگر را قطع کرد. استکبار جهانی در طول حیات مبارک انقلاب اسلامی با صرف همه توان خود و با وجود شیطنت‌ها و اعمال توطئه‌های مختلف نتوانست نور انقلاب را خاموش کند چون خورشید حقیقت خاموش شدنی نیست. انقلاب زمینه ساز نظام مردم سالاری دینی، استقلال، خودباروی، پیشرفت و عزت روزافزون برای ایران و ایرانیان شد و از این رو بسیاری از ملت‌های آزاده گیتی از این انقلاب که نشات گرفته از نهضت عاشورا بود تاسی گرفته و خواهند گرفت.

یکی از برکات انقلاب اسلامی اهتمام ویژه برای گسترده‌تر شدن عدالت در جنبه‌های گوناگون از جمله عدالت اجتماعی و خدمت به محرومان بوده و هست.

در راستای تحقق این مهم، سازمان تامین اجتماعی به‌عنوان بزگترین و گسترده‌ترین نهاد در عرصه نظام بیمه‌های اجتماعی و دومین متولی خدمات درمانی کشور در مسیر واقعی خود قرار گرفت و این سازمان تاکنون خدمات برجسته و پرشماری را به قشرهای مختلف جامعه ارائه داده است و فرزندان انقلاب در سازمان تامین اجتماعی به‌عنوان سربازان وطن، همواره خود را مکلف و موظف به خدمت به مردمی انقلاب ایران اسلامی می‌دانند و همه تلاش آنان این است که در این مسیر کوتاهی و غفلت نکنند و با ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات خود، در رساندن ایران اسلامی به اوج قله‌های افتخار در همه زمینه‌ها بیش از پیش سهیم باشند.

کد خبر: 45866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 4 =