۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۴
کد خبر: 45880

یوم الله ۲۲ بهمن، یادمان حماسه پیروزی

سهیلا ملکشاهی، مدیرکل تامین اجتماعی ایلام
یوم الله ۲۲ بهمن، یادمان حماسه پیروزی

دهه فجر جلوگاه خیزش دوباره مردان و زنانی است که شعار کلیدی «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» را در همه روزهای بعد از پیروزی انقلاب با عشق سرودند.

یوم‌الله ۲۲ بهمن یادمان حماسه پیروزی، روز استحکام پایه‌های انقلاب، روز تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام (ره)، روز بیعت مجدد با رهبر معظم انقلاب و روز ادای احترام به مقام شامخ شهدای سرافراز و همه ایثارگرانی است، که در پیروزی انقلاب و حفظ دستاوردهای آن، مشارکت داشته‌اند.

سازمان تامین اجتماعی افتخار دارد که در سایه پیروزی انقلاب اسلامی و جهت گیری‌های عدالت محوری قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و در راستای برنامه‌های توسعه اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی کشور همواره حامی زحمتکش‌ترین اقشار جامعه به ویژه کارگران شریف و خانواده‌های آنان بوده و هم اکنون مفتخر است که بیش از ۴۰ میلیون نفر از جامعه کشوری را به عنوان بیمه شده و مستمری بگیران اصلی و تبعی، تحت پوشش خدمات متنوع خود قرار دهد. خدماتی بیمه‌ای و درمانی که ضمن حفظ حرمت و عزت نفس افراد تحت پوشش سهمی در خور اعتنا و تحقق آرمان «عدالت اجتماعی» و تثبیت و تداوم «امنیت اجتماعی» ایفا نماید.

ایام فرخنده دهه فجر، را به تمامی ملت شریف و شهید پرور ایران و خصوصا خانواده بزرگ تامین اجتماعی، کارکنان، بیمه شدگان، بازنشستگان، شرکاء و جامعه هدف و کلیه مخاطبان عزیز تبریک و تهنیت عرض نموده و امید آن داریم که همیشه و در همه حال ادامه دهنده راه امام راحل و شهدای گرانقدر بوده و همچنان پرتلاش در عرصه علم و سازندگی رو به سوی افق روشن حرکت کنیم.

کد خبر: 45880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =