قهرمان مسابقات وزنه‌برداری کارگران مشخص شد

تیم مراغه از آذربایجان شرقی توانست به مقام قهرمانی مسابقات وزنه‌برداری کارگران کشور دست پیدا کند.

به گزارش آتیه آنلاین،  در پایان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی کارگران کشور که در شهر مراغه جریان داشت، تیم میزبان با کسب ۱۲۸ امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت . کردستان با ۱۲۱ امتیاز به مقام نایب قهرمانی رسید و اصفهان با ۱۰۷ امتیاز در رده سوم قرار گرفت.

در نخستین روز رقابتهای وزنه برداری قهرمانی کارگران کشور  وزنه برداران در پنج وزن با هم به رقابت پرداخته و چهره نفرات برتر مشخص شدند. 

در دسته ۶۱ کیلو گرم محسن تقی زاده از آذربایجان شرقی با مجموع ۱۶۱ کیلوگرم مدال طلا گرفت ، ادریس رسولی از کردستان با ۱۵۸ کیلوگرم دوم شد و حمید سوالان با رکورد ۱۴۳ کیلوگرم مدال برنز را بدست آورد.

دردسته ۶۷ کیلو گرم ساسان نقدی پور با ۲۲۰ کیلو گرم رکورد مجموع به مدال طلا رسید ،  سامان کریمی از کردستان با ۲۱۷ کیلوگرم دوم شد و مهدی حکیمیان از اصفهان با رکورد ۱۸۱ کیلوگرم در رده سوم ایستاد . 

در دسته ۷۳ کیلوگرم پس از پیکار هشت وزنه بردار  ، سجاد یداللهی از سمنان با رکورد مجموع ۲۵۰ کیلوگرم  به مدال طلا رسید. رامین رزمجویی از فارس با ۲۴۷ کیلوگرم به مقام دوم رسید و میلاد رضایی از کردستان با ۲۴۱ کیلوگرم به مدال برنز دست یافت .

در وزن  ۸۱ کیلو گرم این رقابتها  بهمن کاکاسلطانی از ایلام با ۲۶۴ کیلوگرم قهرمان شد و گردن آویز طلا گرفت . پوریا قیطاسی از کردستان  با ۲۵۵ کیلو گرم نقره گرفت و مجید زهره طیب از استان مرکزی با ۲۵۰ کیلو گرم در مجموع دو حرکت مدال برنز گرفت.  مدال قهرمانان این دسته از سوی اقایان مهندس ممی زاده  معاونت اجتماعی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی ، مهندس مظهریان مدیر اجتماعی استان ، دکتر ابوالفضل امیدی رئیس هیات ورزش کارگری استان آذربایجان شرقی اهدا شد.

همچنین در دسته ۹۶ کیلو گرم  عرفان مرادی از آذربایجان شرقی با مجموع ۲۷۷ کیلوگرم اول شد و مدال طلا گرفت.  محمد رضا رکرک از لرستان با ۲۷۵ کیلو گرم بر سکوی دوم ایستاد و نقره گرفت و بالاخره ایوب صالحی از کردستان  با ۲۷۲  کیلوگرم صاحب مدال برنز شد . مدال و حکم  قهرمانان این دسته توسط   اقای مهندس نوری دبیر هیات وزنه برداری استان آذربایجان شرقی و تنی چند از داوران صاحب نام مسابقات و اقای مرادی رئیس انجمن وزنه برداری استان اهدا شد.

در دومین و آخرین روز این مسابقات هشت وزنه بردار در دسته ۱۰۹ کیلوگرم با هم پیکار کردند که در پایان  احمد رضا حیدری از ایلام  با رکورد مجموع ۳۶۱  کیلو گرم به مقام نخست رسید . امین بوکان آذربایجان شرقی با ۳۲۹ کیلوگرم دوم شد وهادی آروان از لرستان با ۲۹۸ کیلو گرم بر سکوی سوم ایستاد . 

دکتر نوایی رئیس اداره ورزش و جوانان  و مهندس حبیبی رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی مراغه و علی کردی رئیس انجمن وزنه برداری کارگران کشور احکام و مدال قهرمانان را اهدا کردند. 

پیش از این مراسم با اهدای لوح تقدیر از سوی فدراسیون ورزش کارگری به مدیران شهرستان مراغه  و دست اندرکاران برگزاری و نیز داوران مسابقات ،از ایشان قدردانی شد .

در پایان این مسابقات و در وزن آخر این پیکارها و در دسته به اضافه ۱۰۹ کیلوگرم  محمدامین کاظمی از لرستان با ۲۲۸ کیلوگرم  قهرمان شد  محمد شمس از آذربایجان شرقی با ۲۸۲ کیلو گرم به مقام دوم رسید و مرتضی فتحی از تهران با ۲۷۷ کیلوگرم به مقام سوم رسید . 

در این رقابت ها وزنه برداران ۱۵ استان به مدت دو روز در مراغه با هم به پیکار پرداختند .

با توجه به نتایج و امتیازات بدست آمده تیم میزبان با کسب ۱۲۸ امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت . کردستان با ۱۲۱ امتیاز به مقام نایب قهرمانی رسید و اصفهان با ۱۰۷ امتیاز در رده سوم قرار گرفت

کد خبر: 45917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 7 =