۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲
کد خبر: 45943

دهه فجر؛ سالروز شنیدن زمزمه خوشنوای نغمه آزادی است

دکتر محمد خورشیدی، مدیر درمان تامین اجتماعی مازندران
دهه فجر؛ سالروز شنیدن زمزمه خوشنوای نغمه آزادی است

ولفجر، والیال عشر چهل و سومین سالکرد شکوهمند انقلاب اسلامی ایران که منجر به تحولی شگرف و عظیم در جهان گردید را با یادی از حضرت امام خمینی (ره) ابر مرد تاریخ ایران و جهان و نثار درود و تحیات و ذاکیات فراوان بر روح بلند و پرفتوح ایشان و همه شهیدان راه حق و حقیقت و عدالت و آزادی، شهیدان حریم حرم، امنیت و سلامت آغاز می‌کنیم.

دهه فجر، سالروز پیروزی مستضعفین عالم، بر طاغوت زمان و شنیدن زمزمه خوشنوای نغمه آزادی و استقلال است. ره آورد این اتفاق مبارک توسعه و پیشرفت کشور در همه ابعاد سیاسی، فرهنگی و اجتماعی بوده و مهمتر از آن عزت ملت ایران در جهان، حفظ حقوق و کرامت ایرانیان و استقرار عدالت است که به بهای گران سنگ خون شهیدان با وحدت کلمه و وجود ارزشمند ولایت و رهبری حاصل گردید. به گونه‌ای که امروز ایران اسلامی ام‌القرای جهان اسلام و امید مستضعفین عالم است.

سازمان تامین اجتماعی در راستای استحقاق عدالت اجتماعی که از شعائر نظام الهی و حکومت دینی ماست، بر عهد و پیمان خود با راه امام (ره) و شهیدان، همگام با ولی فقیه زمان چون گذشته عهدی ناگسستنی دارد و با ایجاد طرح‌های بدیع و خلاقانه در جهت ارتقاء شاخص‌های بهداشت و درمان مصمم به ارائه خدمت به مردم ولایت مدار ایران اسلامی است.

مدیریت درمان تامین اجتماعی استان مازندران ضمن دعوت همه مردم بر ساختن حماسه حضوری دیگر، جشن چهل و سومین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی و فرا رسیدن دهه فجر را به همه هم میهنان عزیز به ویژه همولایتی‌های استان مازندران تبریک عرض می‌نماید و عاشقانه این نغمه را می‌سراییم که:

در بهار آزادی     جای شهدا خالی

کد خبر: 45943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 8 =