مربی تیم ملی‌فوتبال به جشنواره فیلم فجر آمد

وحید هاشمیان مربی تیم‌ملی فوتبال به جشنواره فیلم فجر آمد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از خبرگزاری ایرنا، وحید هاشمیان مربی تیم ملی فوتبال بعد از ظهر سه شنبه - ۱۹ بهمن ۱۴۰۰- در فتوکال فیلم ۲۸۸۸ در خانه جشنواره فیلم فجر حاضر شد.

فیلم ۲۸۸۸ دومین همکاری مشترک کیوان علی‌محمدی و علی‌اکبر حیدری در مقام کارگردان و نویسنده است و تهیه‌کنندگی آن را هم کیوان علیمحمدی بر عهده داشته است. در این فیلم مدیر فیلمبرداری مرتضی پورصمدی، چهره‌پرداز: کامران خلج، طراح صحنه و لباس: آیدین ظریف، تدوین: سیاوش پورخلیلی، صدابردار: منصور شهبازی، مهراد ابوالقاسمی و موسیقی: سامان احتشامی همکاری داشتند.

در بین عوامل پشت صحنه این اثر، حضور مرتضی پورصمدی در مقام فیلمبردار دیده می‌شود که سابقه دریافت یک سیمرغ از جشنواره بیست و هفتم فجر برای فیلم شبانه‌روز را دارد،  علاوه بر آن همانطور که پیش از این هم اشاره شد، منصور شهبازی به عنوان صدابردار با دو فیلم علفزار و ۲۸۸۸ در جشنواره فجر شرکت کرده است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: بیژن افسر کنترل شکاری در اتاق تاریک عملیات، در انتظار بازگشت عباس دوران و محمود اسکندری دو خلبان هواپیماهای اف ۴ است که برای حمله و بمباران به بغداد حمله کرده‌اند. احتمال بازگشت هواپیماها پنج درصد پیش‌بینی شده و ...

کد خبر: 46297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 6 =