زمینه انعقاد تفاهم‌نامه بین معاونت بهداشت و نزاجا وجود دارد

معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دیدار با رییس اداره بهداشت، امداد و درمان نزاجا اعلام کرد: زمینه توسعه همکاری‌ها و انعقاد تفاهم‌نامه بین معاونت بهداشت وزارت بهداشت و نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی وجود دارد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از وبدا، دکتر کمال حیدری در دیدار با سرتیپ دوم بهزاد موذنی گفت: با توجه به بعد جمعیتی تحت امر نزاجا و نیز اهدافی که جزو وظایف ماست، امیدواریم بتوانیم در جهت توسعه همکاری‌ها و انعقاد تفاهم‌نامه گام‌های موثری برداریم.

وی افزود: زمینه‌های همکاری در بحث بیماری‌های واگیر، غیرواگیر و شیوه زندگی سالم وجود دارد.

وی ادامه داد: همچنین دغدغه‌های مشترکی درباره جامعه هدف در نزاجا داریم که امیدواریم با همکاری یکدیگر بتوانیم در جهت رسیدن به اهداف مشترک گام برداریم.

وی برنامه پزشک خانواده را یکی دیگر از زمینه‌های همکاری دانست و گفت: در بحث سوانح و مبحث تغذیه و سایر مواردی که اداره بهداشت، امداد و درمان نزاجا پیشتاز بوده است، فرصت همکاری گسترده وجود دارد.

حیدری همچنین بر برنامه‌ریزی درباره نیل به اهداف مشترک از جمله در حوزه سلامت خانواده بزرگ نزاجا و مساله جمعیت، ازدواج جوانان در نیروهای ارتش و نیروهای وظیفه تحت امر نزاجا و همکاری در برنامه‌های مدیریت خطر در بلایا تاکید کرد.

در این دیدار که جمعی از مدیران ارشد معاونت بهداشت وزارت بهداشت حضور داشتند، رییس اداره بهداشت، امداد و درمان نزاجا ضمن برشمردن اقدامات انجام شده در راه بهبود بهداشت و سلامت پرسنل نزاجا و توانمند سازی ظرفیت‌های این نیرو افزود: این نیرو آمادگی کامل دارد در کلیه موارد مرتبط با حوزه بهداشت همکاری گسترده‌ای با معاونت بهداشت وزارت بهداشت داشته باشد.

کد خبر: 46367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 12 =