پیام وزیر بهداشت به مناسبت فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی، فرارسیدن یوم‌الله ۲۲ بهمن، سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را گرامی داشت.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از وبدا، در متن این پیام آمده است:«۲۲ بهمن سرآغاز فصل تازه ای در حیات اجتماعی بشر و رویای تحقق یافته ستم دیدگان است. روزی که اراده ملت با زعامت رهبری آگاه و شجاع و در سایه رهنمون های رهایی بخش اسلام بر حکومت ظلم، تبعیض، فساد، خودکامگی و سرسپردگی پیروز شد.

 این روز تاریخی و سرنوشت ساز آغاز گشوده شدن درهای تازه ای از استقلال، خودباوری، شکوفایی و پیشرفت مقابل دیدگان ملت آگاه و سرافراز ایران بود.

 نقش پزشکان، پرستاران و کادر بهداشت و درمان نیز در دوران پر فراز و نشیب نهضت و مبارزات خونین مردم علیه رژیم طاغوت نقشی اثر گذار و ماندگار بود.

 قطع وابستگی به دولت های استعماری، خودکفایی و پیشرفت های علمی، احیای ارزش های دینی و انسانی و توسعه زیرساخت های علمی و پژوهشی به ویژه در حوزه های بهداشت و درمان، تنها بخشی از دستاوردهای مهم پیروزی انقلاب اسلامی است که امروز در تربیت نیروهای متخصص، تولید واکسن و دارو و ارتقای شاخص های سلامت موجب سرافرازی ملت بزرگ ایران در منطقه و جهان شده است.

 توفیقات ارزشمند فرزندان این مرز پرگهر در کنترل بیماری کرونا، ساخت واکسن های متعدد و با کیفیت داخلی با اتکا به دانش جوانان عالم کشور و انجام واکسیناسیون گسترده علیرغم همه فشارها و تحریم های ظالمانه و تبلیغات منفی رسانه های معاند، نتیجه همان خودباوری و خوداتکایی است که انقلاب اسلامی با تقدیم هزاران شهید و با رهبری آگاهانه مقام معظم رهبری به ملت صبور و سرافراز ایران اسلامی هدیه داده است.

 اینجانب فرارسیدن یوم الله ۲۲ بهمن و چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را به محضر رهبر معظم انقلاب، مردم شریف و بزرگوار ایران، خانواده معظم شهدا و خانواده خدوم، صبور و ایثارگر حوزه سلامت تبریک می گویم و امیدوارم به لطف پروردگار، هدایت رهبر فرزانه انقلاب و همت مردم انقلابی روزی پرچم رفیع این نهضت بزرگ را به دست صاحب اصلی آن حضرت ولی عصر(عج ) برسانیم.»

کد خبر: 46477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 8 =