رنگ کرونا در همدان قرمز شد/ برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن به صورت خودرویی

براساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا استان همدان، شهرهای ملایر، نهاوند، رزن، درگزین و فامنین در وضعیت قرمز کرونا قرار گرفتند و برهمین اساس راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن در این شهر به صورت خودرویی برگزار می‌شود.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از خبرگزاری ایرنا، همچنین شهرهای تویسرکان، اسدآباد، بهار و کبودراهنگ در وضعیت نارنجی کرونا هستند که طبق برنامه قبلی راهپیمایی در این شهرها به صورت حضوری و پیاده روی برگزار می شود.

راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن شهر همدان از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه فردا در مسیرهای میدان پژوهش به سمت بلوار بعثت، میدان بعثت، خیابان جهاد، خیابان بوعلی جنوبی، آرامگاه بوعلی، بلوار خواجه رشید، بلوار کاشانی، میدان امامزاده عبدالله(ع)، بلوار فلسطین، میدان فلسطین، خیابان خبرنگار و نهایتا میدان باباطاهر برگزار می شود.

محدودیت های ترافیکی شهر همدان

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان نیز از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جریان برگزاری راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن شهر همدان خبر داد.

سرهنگ «فرخ جمالی» شامگاه پنج‌شنبه به خبرنگار ایرنا افزود: اظهار داشت: برنامه اجتماع خودرویی از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح فردا(جمعه) از میدان پژوهش شهر آغاز و به سمت بلوار بعثت، میدان بعثت، خیابان جهان نما، میدان جهاد، خیابان بوعلی جنوبی، میدان بوعلی و بلوار خواجه رشید حرکت می کنند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان با بیان اینکه هر ۲ مسیر (لاین) رفت و برگشت این مسیرها برای تردد خودروها پیش بینی شده است، افزود: خودروها پس از بلوار خواجه رشید وارد بلوار کاشانی، میدان امامزاده عبدالله، بلوار زینبیه، میدان فلسطین، خیابان خبرنگار شده و در نهایت به محدوده میدان آرامگاه باباطاهر می رسند.

سرهنگ جمالی ادامه داد: برهمین اساس محدودیت های ویژه ترافیکی تا پایان مراسم یوم الله ۲۲ بهمن در مسیرهای اعلام شده اعمال خواهد شد.

کد خبر: 46484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 6 =