خطیبی شاید بازی را اشتباهی دیده/ او هر زمان می‌باخت رفتارش همینطور بود

مربی تیم فوتبال فولاد گفت: این‌که خطیبی گفته ما موقعیتی نداشتیم، شاید بازی را اشتباهی دیده است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، حمیدرضا رجبی پس از پیروزی فولاد مقابل آلومینیوم اراک در نشست خبری اظهار داشت:  بازی سختی بود، آلومینیوم فیزیکی بازی می‌کند و جلوی تیم‌های بزرگ نمایش خیلی خوبی داشته است. ما در نیمه اول خیلی منطقی بازی کردیم و توپ و میدان را در اختیار داشتیم. اجازه خودنمایی به حریف ندادیم و آنها فقط بازی مستقیم را انجام می‌دادند.

وی در مورد اینکه خطیبی، سرمربی آلومینیوم گفته است فولاد موقعیتی نداشت، تاکید کرد: به نظر من کادرفنی حریف فوتبال را درست ندیده و شاید پرواز این تیم تاخیر داشته و بازی را اشتباه دیده‌اند. 6 موقیعت 60، 70 درصد در نیمه دوم داشتیم، تک به تک ساسان انصاری را داشتیم و یک بار هم به تیر زدیم. آلومینیوم تیم قوی است و ما مقابل آنها 6 موقیعت داشتیم و اگر کم بوده، سعی می‌کنیم در بازی‌های بعدی به 10 برسانیم.

مربی فولاد ادامه داد: رسول همبازی ما بوده و آن زمان هم در تمرین و بازی هم وقتی می‌باخت همیشه همینطور بود. شاید چند بازی است که تیمش نبرده و فشار روی او است که اینطور صحبت می‌کند. در فوتبال ایران بازی درگیرانه مصدوم هم زیاد دارد و در نیمه دوم اگر یکی دو بار هم روی زمین افتادیم به خاطر همین درگیری‌ها بود.

رجبی در مورد اینکه خطیبی گفته است فولاد بازیکن زیاد گرفتیم و هزینه زیاد کردیم، تاکید کرد:  همین آلومینیوم را ببینید چه قدر بازیکن گرفته است. دو پنجره ما بسته بوده و دو سال است اصلا بازیکن نگرفته ایم و پنجره مان بسته بوده است. با نفرات محدود بازی کردیم و مجبور بودیم یار جذب کنیم. در مجموع باید بجنگیم برای بهترین جایگاه.

وی در مورد عملکرد داور مسابقه گفت: داور با کارت‌های زردی که داد ما را دست به عصا کرد. تیمی هستیم که از بالا پرس می‌کنیم و فشار می‌آوریم، اما داور ما را محتاط کرد و کارمان سخت شد. به هرحال نظر داور بوده و امیدوارم قضاوت درستی کرده باشد.

کد خبر: 46729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =