باوجود تیم فولاد نباید به تیم‌های عربی ایراد بگیریم!

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک از نحوه بازی تیم فولاد انتقاد کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از خبرگزاری ایسنا، تیم فوتبال فولاد خوزستان در هفته هفدهم لیگ برتر یک یک گل برابر آلومینیوم اراک به برتری رسید. رسول خطیبی سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در نشست خبری بعد از این دیدار، اظهارکرد: با تیمی بازی داشتیم که در نیم فصل به اندازه یک فصل ما برای جذب بازیکن هزینه کرده است. بازی هم پایاپا بود و بازی می‌توانست با تساوی یا برد ما و فولاد باشد.

وی افزود: فولاد روی یک ضربه ایستگاهی به گل رسید و با تمام احترام به تیم فولاد، فکر می‌کنم نباید هیچ وقت از کشورهای عربی ایراد بگیریم زیرا وقتی فولاد یکی از تیم‌های خوب ایران به این شکل بازی می‌کند، نباید بگوییم کشورهای عربی ضد فوتبال بازی می‌کنند و اگر این حرف را به آن‌ها بزنیم، به این تیم‌ها بی احترامی کرده‌ایم. من روی نیمکت هم به بازیکنانم گفتم که کاری نداشته باشید و احتمال دارد چون فولاد در بازی‌های آسیایی حضور دارد و ممکن است با کشورهای عربی رو در رو شود، برای آن بازی‌ها تمرین می‌کنند تا به روی زمین افتادن و وقت تلف کردند، عادت کنند. به هر حال شیوه بازی فولاد است و به آن‌ها تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: بازیکنان من هم زحمت کشیدند و خیلی خوب کار کردند. شرایط بازیکنان جدیدمان را هم ارزیابی کردیم. این بازی هم برای ما تمام شد و امیدوارم در بازی‌های بعدی جبران کنیم.

وی در واکنش به این سوال که در این بازی تیم آلومینیوم حملات کمتری داشت، عنوان کرد: فولاد هم اصلا موقعیتی نداشت و بازی درگیرانه و فیریکی و در میانه میدان بود. اگر حریف روی ضربه ایستگاهی به گل نمی‌رسید، تا صبح هم بازی می‌کردیم و فولاد نمی‌توانست به ما گل بزند. بازی اول نیم فصل است و تیم‌ها تغییراتی داشته‌اند. فولاد بازیکنان با کیفیتی گرفته و برخی تیم‌های صنعتی بی نهایت بودجه دارند و نفراتی که گرفته‌اند به اندازه تیم ما است و امیدوارم در آسیا موفق باشند اما فولاد با روش بازی که امروز از آن دیدم، فکر کنم در آسیا موفق شود!

وی تاکید کرد: برد مبارک فولاد اما این روش بازی برای فوتبال ایران بد است. نماینده ایران در آسیا برای وقت کشی بازی می‌کند. گلر فولاد هیچ اتفاقی نیفتاد اما سه بار روی زمین افتاد. زشت است و من می‌گویم خوب فوتبال بازی کنیم اما ببازیم و ایرادی ندارد. احتمالا برای بازی با کشورهای عربی تمرین می‌کردند.

کد خبر: 46732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 15 =