اجرای طرح پویش اهدا خون توسط کارکنان درمانی کردستان

در راستای ترویج فرهنگ اهدای خون، کارکنان مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کردستان نسبت به اجرای امر خداپسندانه طرح پویش اهدا خون اقدام کردند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، کارکنان مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کردستان برای تامین فرآورده های خونی و در راستای همه گیری بیماری کرونا و کمبود پلاسمای خون، در آستانه اولین سالگرد گرامیداشت شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، نسبت به اجرای امر خداپسندانه طرح پویش اهدا خون اقدام کردند.

ناصر جمشیدی معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت و نماینده امور ایثارگران مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کردستان در این خصوص عنوان کرد: اهدای خون علاوه بر اینکه یک عمل پسندیده است و موجب اجر دنیوی و اخروی می شود، برای سلامتی فرد اهدا کننده خون نیز مفید است.

وی اهدای خون را نمادی ارزشمند از احساس مسئولیت، همدلی و نوع دوستی دانست که در حفظ سلامت جامعه تاثیر بسزایی دارد و افزود: با استمرار اهدای خون در بازه‌های زمانی استاندارد می‌توانیم علاوه بر به دست آوردن سلامتی از ابتلا به بسیاری از بیماری ها پیشگیری کنیم.

.وی خاطر نشان کرد: اهداء کردن خون دو نکته بسیار مثبت دارد، نکته اول اینکه کمک به نیازمندان است و نکته دوم اطمینان خاطر از سلامت جسمانی که می تواند نویدبخش آینده جامعه ای سالم باشد.

نماینده امور ایثارگران تصریح کرد: این طرح در راستای مشارکت در تامین خون مورد نیاز بیماران به خصوص در شرایطی که با شیوع ویروس کرونا و بیماری کووید- ۱۹ در استان روبه رو هستیم انجام می‌شود.

جمشیدی تصریح کرد: برای غلبه بر کرونا و پیشگیری از آن همه مردم به خصوص در شرایط حال، باید در کنار مسئولان، آنان  را در تحقق اهدف و برنامه‌هایشان بیش از گذشته یاری دهند.

گفتنی است در اجرای طرح پویش اهدای خون از طرف کارکنان مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کردستان که با استقبال همکاران همراه شد، ۷۱ اهدا کننده به واحد خون‌گیری سازمان انتقال خون مراجعه کردند.

کد خبر: 4699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =