اُمیکرون امروز جان ۷ بوشهری را گرفت

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر گفت: امروز ۷ نفر فوتی کرونا در استان ثبت شد که ۴ نفر بدون سابقه واکسیناسیون و ۲ نفر از آن‌ها دو نوبت واکسن را دریافت کرده بودند.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از ایسنا،دکتر احمد یزدان‌پناه اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۸۱ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری شده‌اند که تست کرونای ۲۳ نفر از مثبت اعلام شده است.

وی با اشاره به اینکه اکنون ۲۶ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند افزود: از مجموع موارد بستری در بخش مراقبت‌های ویژه کرونایی، ۸ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارد.

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر تصریح کرد: امروز ۷ نفر از هم استانی‌های عزیزمان بر اثر بیماری کرونا فوت شده‌اند که از این تعداد ۴ آقا با ۸۴ و ۷۶ (محل فوت بیمارستان شیراز)، ۸۴ و ۶۴ سال سن با سابقه بیماری زمینه‌ای قلبی، سرطان، مغزی، کلیوی و دیابت و ۳ خانم با ۹۱، ۷۰ و ۳۱ (محل فوت بیمارستان نمازی شیراز) سال سن با سابقه بیماری زمینه‌ای قلبی، سرطان و فشارخون به ثبت رسیده است.

یزدان‌پناه بیان کرد: از مجموع موارد فوتی ۳ نفر با ۸۴، ۷۶ و ۳۱ سال سن در بیمارستان‌های شیراز بستری بوده و فوت شده‌اند.

وی افزود: در شبانه‌روز گذشته ۶۴ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند که از این تعداد، ابتلای ۲۱ مورد به کرونا مثبت، قطعی بوده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطر نشان کرد: از ۷ نفر فوتی امروز ۴ نفر بدون سابقه واکسیناسیون و ۲ نفر از آن‌ها دو نوبت واکسن را دریافت کرده بودند که با توجه به پیک ششم بیماری در کشور خواستار هر چه سریع‌تر تمام افراد جامعه به انجام واکسیناسیون هستم.

یزدان‌پناه افزود: تاکنون ۲۰۷۲ نفر از ابتدای شیوع کرونا در استان بوشهر به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

وی با تأکید بر لزوم انجام واکسیناسیون و رعایت پروتکل‌های بهداشتی خاطرنشان کرد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۱۰۰ هزار و ۱۶۴ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

کد خبر: 47176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =