درخواست کولیوند از صلیب سرخ جهانی برای رفع تحریم های ایران

رییس جمعیت هلال احمر به دیدارهای انجام شده با نمایندگان صلیب سرخ و سازمان ملل متحد در هفته های گذشته اشاره کرد و گفت: در این دیدارها و جلسات انجام شده از نمایندگان صلیب سرخ درخواست کردیم تا برای رفع تحریم‌های ظالمانه‌ای که به وجود آمده‌ تلاش کنند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، پیرحسین کولیوند افزود: در جلسات قبلی شورای عالی وعده تاسیس سه شعبه جمعیت هلال‌احمر در استان تهران را دادیم که به آن وعده عمل کردیم و امروز همه شهرستان‌های استان تهران دارای یک شعبه‌ی جمعیت هلال‌احمر هستند.

وی گفت: جمعیت هلال‌احمر در حال ساخت یک شهرک آموزشی است تا مردم به صورت شبیه‌سازی شده با مخاطرات طبیعی آشنا شوند، این شهرک به عنوان یک الگو برای جمعیت های دیگر کشورها نیز قابل استفاده است.

رئیس جمعیت هلال‌احمر در خصوص وضعیت بودجه سال ۱۴۰۱ تصریح کرد: جمعیت هلال‌احمر در بودجه سال ۱۴۰۱ به موفقیت‌های خوبی رسیده و امید داریم تا مشکلات جمعیت به زودی برطرف شود.

کولیوند به دیدارهای انجام شده با نمایندگان صلیب سرخ و سازمان ملل متحد در هفته های گذشته اشاره کرد و گفت: در این دیدارها و جلسات انجام شده از نمایندگان صلیب سرخ درخواست کردیم تا برای رفع تحریم‌های ظالمانه‌ای که به وجود آمده‌ تلاش کنند.

رئیس هلال‌احمر با اشاره به موجودی انبارهای جمعیت بعد از سیل های اخیر تاکید کرد: وقوع سیل‌های گذشته باعث شد تا موجودی انبارهای جمعیت به میزان قابل توجهی کاهش یابد، به همین منظور مکاتباتی را با وزارت کشور و سازمان مدیریت بحران انجام دادیم که امید است موجودی مورد نیاز انبارها با تدبیر آنها به زودی تامین شده و افزایش پیدا کند.

به گفته‌ کولیوند، امدادگران جمعیت هلال‌احمر در شرایطی که به خاطر برودت هوا مسیرها مسدوده شده، با صورت های یخ زده به مردم کمک می‌کنند اما مشکلات استخدامی آنها هنوز پابرجاست.

رئیس جمعیت هلال‌احمر با بیان اینکه اکنون معاش ۱۲ هزار امدادگر با سخت ترین شرایط تامین می‌شود، افزود: امروز حقوق سربازان وظیفه از امدادگران جمعیت هلال‌احمر بیشتر است و من تمام تلاشم این است که معیشت این عزیزان با شرایط مناسب تری تامین شود.

محسن منصوری عضو شورای عالی هلال‌احمر و استاندار تهران نیز ضمن تقدیر از رئیس جمعیت هلال‌احمر گفت: در این مدت کوتاه اتفاقات خوبی در استان تهران رخ داده، تاسیس سه پایگاه در استان تهران در این مدت کم تنها با کار جهادی رئیس جمعیت امکان پذیر بود.

کد خبر: 47363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =