موضوع محوری سال آینده ادغام اجتماعی است

رییس انجمن مددکاران اجتماعی ایران گفت: ادغام اجتماعی به عنوان موضوع محوری سال ۱۴۰۱ انجمن مددکاری اجتماعی انتخاب شده است.

 به گزارش آتیه‌آنلاین،  سیدحسن موسوی چلک روز چهارشنبه در چهارمین کنگره آنلاین بین المللی و سی و ششمین همایش مددکاری اجتماعی در ایران به مناسبت روزهای ملی و جهانی مددکاری اجتماعی با موضوع مددکاری اجتماعی و ادغام اجتماعی افزود: با موضوعات مهمی که در زمینه مددکاری اجتماعی وجود دارد به همین دلیل چهارمین کنگره بین المللی و سی و ششمین همایش مددکاری ایران را امروز برگزار می‌کنیم.

وی اظهار کرد: در حدود ۶۰ انجمن، سازمان ها و نهادهای مختلف در این کنگره حضور دارند و بحث ما از ادغام احترام به تفاوت ها و دادن فرصت مشارکت است به همه افرادی است که به هر دلیلی دچار معلولیت و مشکلی هستند.
موسوی چلک خاطرنشان کرد: در جامعه ای که ادغام اجتماعی فرصت حضور پیدا کند طرد اجتماعی وجود نخواهد داشت و بر همین مبنا محورهای مختلفی برای این کنگره انتخاب شده است.
دبیر علمی این همایش یادآور شد: همچنین در کنار همه این کارها باید زمینه شکل گیری مفهوم ادغام در ادبیات حوزه اجتماعی فرصت حضور پیدا کند.
رییس انجمن مددکاران اجتماعی ایران گفت:  همچنین با برگزاری کنگره های بین المللی در تلاش هستیم تا ظرفیت مددکاری اجتماعی ایران را افزایش دهیم و تولیدات خوبی رادر این حوزه داشته باشیم و در این راستا مجوز دو فصلنامه را در حوزه مددکاری اجتماعی دریافت کرده ایم.
کد خبر: 47541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 2 =