خرید تجهیزات پزشکی برای بیمارستان فارابی بستک

معاون توسعه و پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی پزشکی هرمزگان از تامین تجهیزات و ملزومات پزشکی بیمارستان فارابی بستک توسط هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران خبرداده و گفت: تاکنون ۷۵ عدد از انواع تخت‌ بزرگسال، اطفال، نوزاد، ۹ عدد از انواع ونتیلاتور به همراه سایر تجهیزات پزشکی جهت توسعه مرکز درمانی فارابی بستک ارسال شده است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از وبدا، دکتر پژمان شاهرخی، درخصوص توسعه بیمارستان ۶۴ تختخوابی فارابی بستک در غرب استان هرمزگان اظهار کرد: این شهرستان حدود ۱۰۰ هزار نفر جمعیت دارد و بیماران زیادی از شهرستان و بخش‌های مجاور جهت اقدامات تشخیصی و درمانی به این مرکز درمانی ارجاع داده می‌شوند.

وی با بیان اینکه هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران در تامین تجهیزات و ملزومات پزشکی بیمارستان فارابی بستک نقش موثری را ایفا کرده است، افزود: این نهاد دستگاه‌های مورد نیاز را به صورت رایگان در اختیار بیمارستان قرار داده است که در شرایط کنونی و باتوجه به تغییرات ارزی بسیار کمک کننده محسوب می‌شود.

دکتر شاهرخی خاطر نشان کرد: اگر خدمات هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران نبود، امکان تامین به موقع تجهیزات با قیمت مناسب امکان پذیر نبود، بنابراین با تمهیدات در نظر گرفته شده درخصوص تجهیز و توسعه بیمارستان اگر شاهد پیک‌های جدید کرونا شدیم، دیگر نیاز به اعزام بیماران مبتلا به کرونا به سایر شهرستان‌های لار، بستان و بندر لنگه نیست و بیماران در شهرستان محل سکونت خود بدون نیاز به همراه، خدمات درمانی را می‌توانند دریافت کنند.

معاون توسعه و پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان یادآور شد: تامین به موقع تجهیزات برای مرکز درمانی فارابی بستک و سایر بیمارستان‌های کشور یک حسن برای نظام جمهوری اسلامی ایران است و امیدواریم این خدمات با قدرت همچنان ادامه یابد.

وی تصریح کرد: تامین به موقع تجهیزات و ملزومات پزشکی توسط هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران رضایت مردم را به همراه داشته است؛ چرا که امکان ارائه خدمات تخصصی به بیماران با قیمت مناسب فراهم شده است.

کد خبر: 47561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 2 =