از کارآفرینان برتر استان اردبیل تجلیل شد

جشنواره تجلیل از کارآفرینان برتر استان اردبیل با حضور دکتر اسماعیلی رئیس کمیسیون اموراجتماعی مجلس، مهندس بدری عضو هئیت رئیسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، دادستان مرکز استان، معاون امور اقتصادی استانداری، مدیران و جمعی از کارفرمایان استان برگزار شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، افشین شیرزاده، مدیرکل تامین اجتماعی اردبیل در جشنواره تجلیل از کارآفرینان نمونه گفت :با ارج نهادن به نامگذاری سال ۱۴۰۰ از سوی مقام معظم رهبری، این سازمان ضمن عهده دار بودن وظیفه اجراء، تعمیم و گسترش انواع بیمه‌های اجتماعی، نقشی اساسی در پشتیبانی و صیانت از عوامل تولید را بر عهده دارد لذا در جهت افزایش تعاملات همچنین حمایت و تشویق جامعه کارفرمایی استان ۶ نفر از کارآفرینان را به عنوان چهره برتر حوزه کارآفرینی استان اردبیل انتخاب و یک نفر از آنها به عنوان کارفرمای برگزیده در سطح ملی به سازمان مرکزی معرفی شد.
وی افزود : شاخص تعیین کارآفرین نمونه برای سال‌جاری بر اساس عملکرد کارآفرینان از ابتدای سال ۱۳۹۹ تا پایان آن در نظر گرفته شده بود.
مدیرکل تامین اجتماعی اردبیل با بیان اینکه در حدود ۱۸ هزار نفر کارفرما تحت پوشش این اداره کل می باشد اظهار داشت :کارفرمایان یکی از اصلی ترین شرکای اجتماعی سازمان هستند که بخش اعظمی از منابع سازمان، جهت ایفای تعهدات را تامین می کنند و با پرداخت ۲۳ درصد حق بیمه و به عبارتی سه چهارم مبلغ حق بیمه، نقش بسزایی در تامین منابع سازمان را دارند.
وی افزود : ماهیانه به بیش از ۴۴ هزار نفر مستمری بگیر، مبلغی در حدود ۲۰۰ میلیارد تومان حقوق بازنشستگی در سطح استان اردبیل بدون تاخیر پرداخت می شود.
شیرزاده ادامه داد: در جهت رفاه حال کارفرمایان، بیمه شدگان و مستمری بگیران، مجوز ایجاد شعبه ۳ اردبیل در محلات سیزده گانه اخذ و در ماهها پیش رو افتتاح خواهد شد.
مدیرکل تامین اجتماعی اردبیل با بیان اینکه تعامل و ارتباط اداره کل تامین اجتماعی استان با نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مسئولین استانی  و شرکای اجتماعی در سطح خوبی می باشد اظهار داشت: با همکاری نمایندگان محترم مجلس، استاندار، مدیران استانی، کارآفرینان با سازمان تامین اجتماعی، شاهد خدمات مناسبی به ذینفعان سازمان خواهیم بود.

سید عبدا ...طباطبایی، دادستان اردبیل در جشنواره تجلیل از کارآفرینان برتر اداره کل تامین اجتماعی استان اردبیل گفت: نصف جمعیت استان اردبیل تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی می باشد این سازمان در کلیه شرایط اقتصادی در کنار کارفرمایان و کارگران می باشد.
وی افزود : ما نیز در جلسات تسهیل و گفتگوی دولت و بخش خصوصی، بیشترین درخواست تولیدکنندگان و کارفرمایان تسهیل سازی قوانین بیمه ای، بانکی و مالیاتی است تا شرایط مطلوبی را در حمایت از حوزه کارگری و کارفرمایی داشته باشیم که این جلسات به حمایت از تولید و تولیدکنندگان منجر می شود.

دکتر اسماعیلی، رئیس کمیسیون امور اجتماعی مجلس شورای اسلامی در جشنواره تجلیل از کارآفرینان برتر ضمن تقدیر از این عمل اداره کل تامین اجتماعی استان اردبیل گفت: در استان اردبیل کارآفرینان و سرمایه گذاران زیادی در راستای اشتغالزایی و رشد اقتصادی منطقه تلاش می کنند که حمایت از آنها باید بعنوان یک اولویت مورد توجه دستگاههای اجرایی و سازمان ها قرار گیرد.
وی افزود: دولت و مجلس مصمم است از کارآفرینان و سرمایه گذاران در جهت رشد اقتصادی، اشتغالزایی و گسترش واحد های تولیدی حمایت کند.

مهندس بدری، عضو هئیت رئیسه کمیسیون عمران مجلس، ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده در اداره کل تامین اجتماعی استان اردبیل گفت: در سایه تلاش و پیگیری های، مدیرکل تامین اجتماعی استان، اقدامات مهمی از قبیل اجرای هتل ۵ ستاره در سرعین، اخذ مجوز تاسیس شعبه ۳ تامین اجتماعی و... و. انجام شده است.
وی افزود: اداره کل تامین اجتماعی اردبیل درجهت تحقق منویات مقام معظم رهبری و شعار سال ۱۴۰۰ "تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها" و خدمت بی منت به جامعه خدوم کارفرمایی، کارگری، بیمه شدگان و مستمری بگیران را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده است.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون عمرانی مجلس افزود: مجلس حامی تامین اجتماعی در کشور در جهت خدمت به کارفرمایان و کارگران و بازنشستگان  می باشد. تامین اجتماعی به عنوان یکی از ابزارهای اصلی رشد و تعالی جامعه نقش تاثیر گذار در رشد اقتصادی و برقراری عدالت اجتماعی دارد.
در پایان کمال فتحی بیطرف، مدیرعامل شرکت آرتاپان نیز بعنوان کارفرمای منتخب ملی جهت شرکت در همایش کارآفرینان نمونه که با حضور مسئولان عالی رتبه کشور برگزار خواهد شد معرفی شده است.
در این جشنواره از ۶ نفر از کارآفرینان استان اردبیل با اهداء لوح تقدیر، جوایز و تندیس تجلیل شد. همچنین در این مراسم  دو نفر از کارآفرینان نمونه طی سخنانی از خدمات سازمان تامین اجتماعی تقدیر نمودند.

کد خبر: 47865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 16 =