بهورزان، دستیابی به سلامت را هموار می‌کنند

معاون بهداشت بهورزان را افتخار وزارت بهداشت و نظام سلامت دانست و گفت: بهورزان از جنس زحمت‌کشان جامعه بوده و در کف جامعه مشغول خدمت رسانی به مردم در حوزه سلامت هستند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از وبدا دکتر کمال حیدری در مراسم گرامیداشت روز بهورز اظهار داشت: بهورزان از جنس خود مردم و از دل کوه و صحرا هستند. برای همین حرف‌شان به دل مردم می‌نشیند و موجب توفیقات زیادی در نظام سلامت کشور شده‌اند.

وی افزود: امیدواریم در ادامه راه نیز بتوانیم این صفا و صمیمیت بین مردم و بهورزان را حفظ کنیم. بهورزان خط اول تماس با مردم و همنشین آنها هستند که همین امر راه دستیابی به سلامت را برای مردم هموار می‌کند.

معاون بهداشت گفت: دستاوردهای بهورزان برای نظام سلامت بسیار زیاد است و کمتر شنیده‌ایم که مردم از بهورزان یا مراقبان سلامت گله داشته باشند.

دکتر حیدری افزود: مدل آموزش بهورزان می‌تواند برای دیگران الگو باشد. با وجود بهورزان، عدالت در سلامت توسعه یافته و این دستاورد می‌تواند الگوی بسط عدالت در توسعه باشد.

وی سلامت را دارای ابعاد جسمانی، روانی، معنوی و اجتماعی دانست و تصریح کرد: امیدواریم همان طور که در ابعاد جسمانی سلامت موفق بوده‌ایم با برنامه ریزی بیشتر در ابعاد دیگر سلامت نیز توفیقات بیشتری حاصل شود.

وی در پایان گفت: خوشبختانه سطح سواد بهورزان عزیز نسبت به گذشته بسیار ارتقا یافته و باید با ادامه توانمندسازی آنان بتوانیم خدمات سلامتی را در کشور گسترش دهیم.

کد خبر: 47998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 0 =