عزام اکیپ درمانی تامین اجتماعی خوزستان به مناطق محروم

به دنبال اعزام گروه های جهادی و اکیپ های درمانی تامین اجتماعی خوزستان به مناطق محروم و کم برخوردار، مسئول گروه های جهادی مساجد اهواز از اهتمام این مجموعه، با اهدای لوح سپاس، تقدیر کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، به مناسبت فرارسیدن یکمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، حجت الاسلام والمسلمین طهماسبی مسئول گروه های جهادی مناطق کیانپارس، کیان آباد، امانیه و سید خلف، با دکتر جلیلی فرمانده بسیج جامعه پزشکی مدیریت درمان خوزستان دیدار و با اهدای لوح تقدیر از مشارکت و همکاری کادر درمان در طرح شهید سلیمانی قدردانی کرد.

دکتر صادق جلیلی ضمن تسلیت یکمین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، با تاکید بر خدمت رسانی و حمایت از اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم، گفت: شهید سلیمانی فردی مردمی و در کنار مردم بود و برای امنیت مردم و حل مشکلات مردم اهتمام و توجه جدی داشت و جان خود را نیز در این راه اهدا کرد.

فرمانده بسیج مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان نیز در گرامیداشت اولین سالگرد سردار دلها اظهار داشت: شهید سلیمانی سال ۹۸ با حضور در مناطق سیل زده خوزستان باعث امید و دلگرمی مردم و مسئولان بود و حضور او و همرزم شهیدش، ابو مهدی المهندس در مناطق سیل زده در تاریخ خوزستان ثبت و برگ زرینی به افتخارات آن شهید عزیز و مردمی بودن او اضافه شد.

دکتر صادق جلیلی خاطرنشان کرد: اجرای طرح شهید سلیمانی گامی موثر در خدمت رسانی به مناطق محروم و همچنین مقابله با بیماری کرونا است و از مدافعان سلامت و همه گروه های جهادی و پزشکان و پرستاران و کارکنان خدوم جامعه پزشکی تقدیر کرد.

کد خبر: 4814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 8 =