پیام تبریک وزیر بهداشت به مناسبت فرا رسیدن اعیاد شعبانیه

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با صدور پیامی اعیاد ماه شعبان را تبریک گفت.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از وبدا، در پیام دکتر بهرام عین‌اللهی آمده است:

«ماه مبارک شعبان ماهی است که به پیامبر اکرم (ص) نسبت داده می‌شود و این فخر عالم امکان حضرت محمد (ص) است که راهبر و هدایتگر حقیقی همه ماست شاید به همین بهانه در صلوات گهربار شعبانیه از پروردگار مسئلت می‌نمایم که هم آن وجود مبارک را شفاعت کننده ما قرار دهد و هم اینکه او را «طریق مَهیَع» و راه وسیع و هموار ما برای نیل به خویش قرار دهد.

اینجانب این ماه پر برکت و اعیاد سراسر نور آن را بر تمامی محبان نیکویی، مهربانی، مودت و رحمت در اقصی نقاط جهان به‌ویژه هموطنان ایران اسلامی شاد باش می‌گویم؛ ماهی که میلاد سر سلسله شهیدان و آزادگان امام حسین(ع) و روز پاسدار، میلاد حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز، ولادت امام سجاد(ع) تبین‌گر نهضت عاشورا به آن متبرک گردیده است. این اعیاد مبارک را به تمامی عزیزانی که در قامت پاسداری، جانبازی و ایثارگری به این کشور اهل بیت خدمت کرده و می‌کنند تبریک می‌گویم.

در این ایام سخت که کشور با بلای جهانی کرونا دست به گریبان است نیروهای جان برکف سپاه و بسیج در قامت پاسداری از جان هموطنان عزیز با جانفشانی خویش و همراهی با مدافعان جان بر کف سلامت راه و سلوک حضرت سیدالشهدا را در اجرای طرح موفق شهید والامقام و پاسدار نمونه راه امام حسین(ع) سردار حاج قاسم سلیمانی به نمایش گذاشتند.

امید آن دارم که در تمامی مراحل زندگی ملهم از سیره زندگی این بزرگواران توفیق قرار گرفتن در رکاب حضرت ولیعصر (عج) را به‌دست آوریم.»

کد خبر: 48289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 13 =