بیمارستان تامین اجتماعی حضرت معصومه(س) کرمانشاه نشان بیمارستان برگزیده سبز کشوری را دریافت کرد

بیمارستان تامین اجتماعی حضرت معصومه(س) استان کرمانشاه در ارزیابی های بعمل آمده توسط سازمان محیط زیست کشور، موفق به دریافت عنوان بیمارستان برگزیده سبز در کشور شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، در مراسمی در اداره کل محیط زیست استان کرمانشاه به صورت ارتباط ویدیو کنفرانسی با سازمان محیط زیست کشور، از برگزیدگان صنایع و خدمات سبز کشور در بیست و سومین همایش ملی تقدیر از واحدهای خدماتی و صنعتی با تقدیم لوح  و تندیس، تقدیر بعمل آمد.
در این مراسم بیمارستان تامین اجتماعی حضرت معصومه(س) کرمانشاه و همچنین پالایشگاه و سیمان سامان استان موفق به اخذ رتبه برتر در کشور شدند.
جلیلیان مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه گفت: خوشبختانه این استان هر ساله در جمع استانهای برتر کشور در زمینه مدیریت سبز حضور موثر دارد و این موفقیت نتیجه نگاه و فرهنگ دستگاه های استان به مقوله حفظ محیط زیست است.
در ادامه مدیران و معاونین اداره کل محیط زیست استان کرمانشاه به اهمیت حفظ و پایداری زیست بوم و ارزش و اهمیت اجرای پروتکل های مدیریت سبز برای دستگاه ها و واحدهای تولیدی اشاره کردند و خواستار تداوم این ارزشها در بین اقشار جامعه و مدیران سایر دستگاههای دولتی و خصوصی شدند.
در پایان دکتر وسطی رییس بیمارستان تامین اجتماعی حضرت معصومه(س) کرمانشاه گفت: این بیمارستان در سال ۹۷ نیز موفق به اخذ رتبه برتر کشوری شد و این نشان از همت و تلاش مدیران سازمان تامین اجتماعی و به خصوص مدیریت درمان تامین اجتماعی در استان برای حفظ و پایداری محیط زیست است.
وی افزود: با احداث تصفیه خانه آن مرکز و آبیاری بیش از دو هکتار از فضای سبز بیمارستان با آب بازیافتی، قابلیت تبدیل شدن به باغ بیمارستان را دارد.
دکتر وسطی با اشاره به اقدامات انجام شده در بحث مدیریت سبز گفت: در این مرکز علاوه بر بازیافت موثر آب، توانستیم مصرف جیوه را در آن مرکز به صفر برسانیم و در کاهش مصرف انرژی تا ۴۵درصد موفق عمل کرده و با برنامه های ابلاغی و ابتکاری از جمله روز بدون خودرو و... بتوانیم در بهینه سازی محیط زیست قدمهای موثری برداریم.

کد خبر: 48407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =