تفاهم‌نامه مبارزه با مفاسد بین شهرداری و وزارت کار امضا شد

مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: برای مبارزه با مفاسد نیازمند نظارت مردمی هستیم.

به گزارش آتیه آنلاین، مهری طالبی دارستانی در مراسم امضای این تفاهم نامه در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای ۶ ماهه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: طی شش ماه گذشته حدود ۲۷۰ تا ۲۸۰ هزار شکایت و گزارش تخلف دریافت کردیم که دفتر بازرسی باید پیگیری میکرد.

وی افزود: ابتدا دچار حیرت شدیم که علت افزایش گزارشهای مردمی چه بوده است ولی بعد متوجه شدیم، مردم چون به پیگیری شکایت‌های خود امیدوار شده اند حجم شکایت‌ها و گزارشهای مردمی بالا رفته است.

وی ادامه داد: در حقیقت دلیل اینکه تعداد گزارشهای مردمی بالارفته به علت این که اقدامات وزارت مردم موجب امیدواری مردم برای رسیدگی‌ به شکایات شده است.

طالبی دارستانی تصریح کرد: یکی از این اقدامات این بود که سعی کرده ایم تا کمتر از دو ساعت، پیگیری منجر به نتیجه داشته باشیم و این کارها بین مردم بازخورد مثبت داشته و موجب شد تا دیگران هم اقدام به طرح شکایت و گزارش کنند.

مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین اضافه کرد: نیازمند کمک تک تک مردم هستیم و بخاطر همین کمیته مردمی برای دریافت و پیگیری شکایات تشکیل داده ایم.

وی بیان کرد: اکنون حتی از طریق پیامک های دریافتی پیگیر شکایت‌ها و گزارشهای مردمی هستیم ولی به زودی شماره ای چهار رقمی برای گزارش و شکایت اعلام خواهد شد.

کد خبر: 48413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 11 =