تعامل مستمر یونیسف با سازمان تامین‌ اجتماعی 

نماینده مقیم صندوق کودکان ملل متحد (یونیسف) در ایران، گفت: نمایندگی یونیسف در ایران همواره تعامل مستمر در ارتباط با پیشبرد سیاست های تامین اجتماعی در ایران داشته است.

به گزارش آتیه آنلاین، در نشست هم اندیشی بررسی موانع و راهکارهای افزایش سطح همکاری با یونیسف، رابین ناندی، نماینده مقیم صندوق کودکان ملل متحد (یونیسف) در ایران، اظهار داشت: یونیسف سازمانی است که برای رفاه کودکان در حال فعالیت است و در بخش های مختلف مانند سلامت و تغذیه، حمایت از کودکان و همچنین آموزش کودکان این فعالیت بروز یافته است.  

وی بیان داشت: یکی از مهم ترین اولویت های یونیسف تاثیر بر زندگی کودکان است تا بتوانند به بهترین نحو زندگی کنند.  

ناندی ادامه داد: ما در یونیسف نتایج را بررسی می کنیم و باید بدانیم که کودکان در هر کشوری آینده سازان محسوب می شوند.

نماینده مقیم صندوق کودکان ملل متحد تصریح کرد: در ایران یونیسف همواره سعی کرده تعامل مستمری در ارتباط با اجرای برنامه های اقتصادی و سیاست های تامین اجتماعی داشته است.  

وی گفت: به عنوان یونیسف همواره ارتباط قوی با سازمان تامین اجتماعی در ایران داشته ایم.  

وی ادامه داد: ما در یونیسف علاقه مند به ادامه همکاری با وزارت کار و ظرفیت سازی در حوزه های مختلف هستیم و امیدواریم که بتوانیم حمایت لازم را از برنامه های کشوری  تامین اجتماعی در ایران داشته باشیم.  

ناندی افزود: برنامه های یونیسف در راستای سیاست های ملی ایران است.  

وی همچنین اظهار داشت: پشتیبانی از سیاست های حمایتی در ایران از راهبردهای اصلی یونیسف در ایران خواهد بود و بخصوص فعالیت ها و اقداماتی در حوزه مبارزه با کرونا را نیز در برنامه داریم.  

وی همچنین اضافه کرد: یونیسف با سازمان بهزیستی در ایران در حال همکاری است. تلاش ما این است که ارتباط گسترده تری با سازمان بهزیستی در ایران داشته باشیم.

نماینده مقیم صندوق کودکان ملل متحد در ایران، عنوان کرد: در حال تدوین برنامه کاری برای سالهای آینده هستیم و برای اینکه منابع مالی بیشتر داشته باشیم باید نشان دهیم که تا چه اندازه در برنامه فعلی موفق عمل کرده ایم.

در ادامه این نشست، حامد فروزان، مدیرکل امور بین الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نیز گفت: با سیاست های دولت جدید و دستورات وزیر کار، یکی از راهبردهای اداره کل امور بین الملل، همکاری و تعامل گسترده با نهادهای بین المللی است.  

فروزان اظهار داشت: تلاش ما این است که از همه ظرفیت های بین الملل در راستای پیشبرد اهداف استفاده کنیم و نوع تعاملات ما با نهادهای بین المللی بر اساس سیاست های ملی کشور و شفاف صورت می گیرد.

کد خبر: 48434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 7 =