امضای تفاهم نامه مجموعه تلاش و صندوق بیمه اجتماعی

تفاهم‌نامه‌ همکاری مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش با صندوق تفاهم نامه همکاری مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر از سوی مدیران عامل این نهادها در نمایشگاه دستاوردهای شش ماهه وزارت مردم به امضا رسید.

داوود سالمی، مدیرعامل مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش در گفت‌وگو با آتیه‌آنلاین در این نمایشگاه با بیان اینکه رویکرد جدید تلاش رویکرد فرهنگی ورزشی است، افزود: پیش از این بیشترین فعالیت این مجموعه رویکرد خدماتی داشت؛ اما اکنون با سیاست‌های اعلام شده از سوی وزیر کار در تلاشیم تا ابعاد فرهنگی مجموعه نیز تقویت شود.

سالمی اظهار کرد: درب مجموعه تلاش به روی جریان‌های مختلف فرهنگی باز است و امکان استفاده از ظرفیت تلاش به ویژه در زمینه گام دوم انقلاب اسلامی فراهم است.

وی گفت: مجموعه تلاش، تلاشی خواهد بود برای گام دوم انقلاب اسلامی و بر این اساس برنامه ریزی‌های متنوعی انجام شده است تا شاهد رویدادهای مناسب در این عرصه باشیم.

مدیرعامل مجموعه فرهنگی ورزشی مجموعه تلاش با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه‌ همکاری مجموعه تلاش با صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر، تصریح کرد: این تفاهم‌نامه دارای ابعاد فرهنگی، اجتماعی و خدماتی است که بستر انجام این امور در مجموعه تلاش فراهم است و امکان برگزاری همایش‌ها، کنفرانس‌ها و نشست‌ها چه برای نیروی انسانی داخلی و نیز جامعه مخاطب این صندوق و سایر نهادها میسر است.

سالمی افزود: همچنین از منظر فرهنگی نیز بسته‌هایی آماده شده است که در اختیار مجموعه صندوق برای استفاده نیروی انسانی داخلی و نیز مخاطبان اصلی صندوق قرار داده می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری میزگرد تخصصی رویکردهای فرهنگی اجتماعی دولت سیزدهم که در این نمایشگاه برگزار شد، اظهار کرد: این میزگرد با حضور شخصیت‌ها و صاحب‌نظران فرهنگی اجتماعی تشکیل شد و در این نشست چالش‌ها و راهکارهای حوزه فرهنگی نقد و بررسی شد.

مدیرعامل مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش با بیان اینکه رسیدن به فهم مشترک درباره وضعیت موجود فرهنگی، آسیب شناسی مسائل این حوزه و ارائه طریق، شاه‌کلید این میزگرد بود، اظهار امیدواری کرد: این اقدامات بتواند در ارتقای جایگاه فرهنگی کشور موثر واقع شود.

کد خبر: 48470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 5 =