بسیج جامعه پزشکی نهادی پویا و کارآمد است

در جلسه ای با حضور مدیر درمان تامین اجتماعی استان سمنان از خدمات کانون بسیج جامعه پزشکی بیمارستان تامین اجتماعی شفا تقدیر شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر سیدمجتبی اکرم مدیر درمان تامین اجتماعی استان سمنان با حضور در بیمارستان تامین اجتماعی شفا با اعضای شورای کانون بسیج جامعه پزشکی این مرکز دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار دکتر اکرم ضمن تبریک روز بسیج جامعه پزشکی به ارزش و اهمیت کار در این مجموعه اشاره کرد و گفت: بسیج جامعه پزشکی از فعالترین و موثرترین بخشهای مجموعه بسیج در کشور است که در تمامی شرایط بخصوص بحرانها نقش ارزنده ای را ایفا کرده است.
وی با اشاره به حضور تیم پزشکی بیمارستان در مناطق محروم گفت: حضور پزشکان متخصص در چنین برنامه هایی نشان از وجود یک باور و عقیده محکم و ریشه دار در دفاع از سلامت مردم این مناطق دارد.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان سمنان وضعیت برگزاری جلسات حلقه صالحین را خوب ارزیابی کرد و گفت: ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی و تربیت صحیح فرزند از جمله مباحثی است که باید در حلقات صالحین مورد تدریس و آموزش قرار گیرد.
دکتر مجید مطلبی ریاست بیمارستان تامین اجتماعی شفا سمنان نیز ضمن تشریح برخی از فعالیتهای انجام شده در سالجاری گفت: کانون بسیج جامعه پزشکی این بیمارستان از کانونهای فعال در سطح استان بوده و برنامه های خوب و مدونی توسط این کانون اجرا می شود.
رئیس کانون بسیج جامعه پزشکی بیمارستان تامین اجتماعی شفا سمنان ضمن تقدیر از همکاری اعضای شورای این مجموعه بر فراهم کردن زمینه مشارکت حداکثری همکاران در فعالیتهای عام المنفعه بسیج تاکید کرد و گزارشی از اقدامات کانون بسیج این بیمارستان را در زمینه های برگزاری جلسات حلقه صالحین، ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در مناطق کم برخوردار و فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی در مناسبتهای ملی و مذهبی ارائه کرد.

کد خبر: 48515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 0 =