توزیع بیش از ۱۰ میلیارد تومان در طرح نذر قربانی بین نیازمندان

مدیر کل کمیته امداد استان تهران به تشریح خدمات ارائه شده به مددجویان تحت حمایت و نیازمندان در اعیاد قربان و غدیر پرداخت.

سید ابوالفضل پرپنچی، مدیر کل کمیته امداد استان تهران به خدمات ارائه شده اشاره کرد و گفت: در عید قربان ۱۰ میلیارد و ۱۶۲ میلیون تومان در قالب طرح نذر قربانی دریافت و بین نیازمندان توزیع شد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، وی ادامه داد: این مبلغ به صورت نقدی و کالا و توسط دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری فعال در استان تهران دریافت شد که خانوارهای تحت حمایت و نیازمندان از آن‌ها بهره‌مند شدند.

مدیر کل کمیته امداد استان تهران همچنین به آغاز پویش «ایران همدل» اشاره کرد و افزود: مرحله دوم این پویش همزمان با عید غدیر آغاز و تاکنون ۲۰۸ هزار پرس غذای گرم بین خانوارهای نیازمند توزیع شد که این پویش با هدف اطعام نیازمندان در ماه محرم و صفر ادامه دارد.

پرپنچی با بیان اینکه در عید غدیر علاوه بر اطعام نیازمندان سبد کالا نیز بین خانوارهای نیازمند توزیع شد، تصریح کرد: ۵ هزار و ۵۹۶ سبد کالا، شامل مواد غذایی و اقلام ضروری به خانوارهای نیازمند اهدا شد.

وی ادامه داد: علاوه بر توزیع سبد کالا در عید غدیر ۲۵۰۰ بسته گوشت گرم، ۸۰۰ شیشه عسل و ۴۰۰ قطعه مرغ بین نیازمندان توزیع شد.

مدیر کل کمیته امداد استان تهران همچنین به دیدارهایی که با حضور رئیس، معاونان و مدیران کمیته امداد و مدیران و روسای اداره کل کمیته امداد استان تهران به مناسبت عید غدیر با خانواده‌های سادات انجام شد، اشاره و بیان کرد: با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ۶۱ گروه از مسوولان کمیته امداد کشور و استان تهران با خانواده‌های سادات تحت حمایت دیدار کردند.

پرپنچی خاطر نشان کرد: در این برنامه ۳۰۷ خانواده سادات تحت حمایت مورد دلجویی و تفقد قرار گرفتند که به هر خانواده یک سبد کالا، یک بسته بهداشتی و همچنین کارت هدیه پنج میلیون ریالی اهدا شد.

کد خبر: 489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 12 =