انتصاب در سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور

طی ابلاغی از سوی رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، سید جمیل احمدی به سمت سرپرست دفتر پژوهش، طرح و برنامه ریزی درسی سازمان منصوب شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای، طی ابلاغی از سوی غلامحسین حسینی نیا، معاون وزیر تعاون، سید جمیل احمدی، به سمت سرپرست دفتر پژوهش، طرح و برنامه ریزی درسی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور منصوب شد.

در این ابلاغ آمده است:

 جناب آقای سید جمیل احمدی                                                           

با سلام

نظر به پیشینه تخصصی، تعهد و تجارب جنابعالی و به پیشنهاد معاون محترم پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت، به موجب این ابلاغ به عنوان «سرپرست دفتر پژوهش، طرح و برنامه‌ریزی درسی» تعیین می شوید.

انتظار دارد با حسن تدبیر، رعایت مقررات و نظرات معاونت مربوطه و هماهنگی دفاترستادی و نیز همراهی مدیران و همکاران آن دفتر، ضمن حفظ انسجام سازمانی و ارتقاء سطح خدمات، اهتمام کامل در رعایت اصول "عدالت محوری"، "انقلابیگری"، "مردم داری"، "پاکدستی" و "قانون مداری" را معمول نمائید. در دوره جدید خدمت که وزارت متبوع، وزارت مردم و سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور سازمان مردم، انگاشته می شود. پیگیری جامع؛ کامل و دقیق همراه با اقدامات اثربخش در موارد زیر مورد انتظار است:

توسعه و پیاده‌سازی نوآورانه، هوشمندانه و هدفمند فعالیت‌های پژوهشی سازمان؛

تقویت جایگاه پژوهش در سازمان با نگرش توسعه پژوهش­های کاربردی در راستای مدیریت مطلوب و بهینه فعالیت‌ها؛

 پیشنهاد به هنگام سازی تدوین برنامه‌ریزی درسی با توجه به قانون نظام جامع آموزش و تربیت فنی و حرفه‌ای و مهارتی با استفاده از تجارب بین المللی و مطالعات تطبیقی؛

تدوین و بازنگری مستمر و نظام‌مند استانداردهای آموزش مهارت ذیل رویکرد کلان برونسپاری آموزش­ها منطبق بر نیازهای بازار کار و تحولات فناوری و بهره گیری از ظرفیت بخش های تعاونی و خصوصی؛

تجزیه ‌و تحلیل آمار و اطلاعات به ‌منظور ارائه بینش جامع، نوین و تأثیرگذار و تولیدات محتوایی تصمیم ساز و مدیریار؛

بازنگری و اصلاح فرآیندهای برنامه‌ریزی سازمان با ارائه مدل برنامه‌ریزی آموزشی منعطف و اثربخش منطبق بر یافته‌های پژوهشی و رویکردهای نوین و تحولی در سازمان مردم؛

امید است با اتکال به حضرت باریتعالی در انجام وظایف محوله، گام های مؤثری در راستای تحقق اهداف عالیه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان بردارید.

غلامحسین حسینی­ نیا

 بنا براین گزارش پیش از این اصغر فیضی عهده دار این سمت بود.

کد خبر: 49274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 4 =