روحیه جهادی و انگیزه خدمت به مردم در سازمان داوطلبان هلال‌احمر می‌درخشد

رئیس جمعیت هلال‌احمر با تاکید بر اینکه داوطلبان، مهمترین سرمایه‌های هلال‌احمر هستند، گفت: روحیه جهادی و انگیزه خدمت به مردم در سازمان داوطلبان هلال‌احمر موج می‌زند و مهمترین عامل تداوم فعالیت آن است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا،  پیرحسین کولیوند افزود: عملکرد جمعیت هلال‌احمر در سیل‌های اخیر باعث شد تا اعتماد مردم به این جمعیت بیشتر شود.  امروز مردم در حوادث مختلف با دیدن سرخ‌ و سفید پوشان جمعیت هلال‌احمر دل‌هایشان آرام می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت فناوری اطلاعات در جمعیت هلال‌احمر افزود: در موضوعات امداد و نجات، درمان و در مواقع اضطراری و بحران‌ها، استفاده از فناوری اطلاعات باعث می‌شود خدمت رسانی به موقع انجام شود. حتی موضوع جذب داوطلبان هم باید به صورت تخصصی و با استفاده از فناوری اطلاعات دنبال شود.

رئیس جمعیت هلال‌احمر گفت: روحیه جهادی و انگیزه خدمت به مردم مهمترین عامل تداوم فعالیت سازمان داوطلبان است و اقداماتی که داوطلبان در این سازمان انجام می‌دهند کاری است که فقط خدا ارزش آن را مشخص می‌کند.

کولیوند افزود: هلال‌احمر امروز در بهترین شرایط و جایگاه در ۱۰۰ سال اخیر قرار دارد، تاجایی که اخیرا ۲۶۰ نفر از نمایندگان مجلس از اقدامات هلال‌احمر تقدیر کردند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر در ادامه بر لزوم برنامه‌ریزی کوتاه‌مدت و بلندمدت با هدف کارایی و اثربخشی بیشتر برنامه‌های سازمان داوطلبان هلال‌احمر نیز تاکید کرد و افزود: رفع مشکلات کارکنان هم از جدی‌ترین دغدغه‌های فعلی و در حال پیگیری است.

کد خبر: 49455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 13 =