عرضه خرما در ایستگاه های مترو ۱۰ درصد زیرقیمت میادین میوه و تره بار

معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی از عرضه خرما مضافتی بم کیفی در ایستگاه‌های مترو ۱۰ درصد زیر قیمت نرخنامه سازمان میادین میوه و تره بار خبرداد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، «محمدمهدی برومندی» در نشست هم‌اندیشی تنظیم بازار خرما با بیان اینکه خرمای مورد نیاز رقم مضافتی بم با کیفیت مطلوب و استاندارد تامین شده افزود: مقرر شده خرمای مورد نیاز رقم مضافتی با کیفیت مطلوب و استاندارد در بسته‌بندی‌های بیش از ۷۰۰ گرم با کارتن مادر بیش از ۵/۸ کیلوگرم با قیمت مصوب در اختیار مصرف کنندگان قرار گیرد.

معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی اظهارداشت: سازمان میادین تعداد ۲۵ غرفه رایگان در ایستگاه‌های مترو (۱۲ غرفه انجمن خرما و ۱۳ غرفه تعاون روستایی) و در صورت لزوم میادین میوه و تره‌بار را در اختیار انجمن ملی خرما و تعاون روستایی جهت تامین خرما برای عرضه با قیمت ۱۰ درصد کمتر از قیمت نرخ‌ نامه مصوب سازمان میوه و تره‌بار قرار دهد.

برومندی تصریح کرد: انجمن خرما و سازمان تعاون روستایی موظف هستند ظرف مدت ۴۸ ساعت تامین کنندگان این محصول را به سازمان میادین جهت عرضه و عقد قرار داد با آن سازمان معرفی و اقدامات لازم را انجام دهند.

معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: تامین کنندگان، هفته جاری در جایگاه‌های تعیین شده، مستقر و نسبت به عرضه خرما با قیمت ده درصد کمتر از قیمت تعیین شده نرخ‌نامه مصوب میادین میوه و تره‌بار اقدام کنند.

به گفته برومندی، معاونت بازرگانی و بازرسان وزارت جهاد کشاورزی به طور مستمر در ماه مبارک رمضان، قیمت‌های خرمای مضافتی و کبکاب را در کلیه فروشگاه‌های عمده و خرده‌فروشی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای را رصد و تخلفات مربوطه را پیگیری می‌کنند.

کد خبر: 49724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =