جهاد فی سبیل الله زنان دارای بیش از سه فرزند

معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تامین اجتماعی گفت: برداشت من از روایات و صحبت‌های بزرگان و مقام معظم رهبری این است که بانوان خصوصا همکاران خانمی که سه فرزند و بیشتر در کنار کار خود دارند، در حال جهاد فی سبیل الله هستند.

به گزارش آتیه آنلاین دکتر احمد اسفندیاری، معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تامین اجتماعی در جشن روز ملی جمعیت و گرامیداشت دهه کرامت عنوان کرد: در حال حاضر در ادارات کل بیمه‌ای و درمانی ۶۳ هزار و ۶۵۳ همکار داریم. این آمار شاغلان در بخش بیمه و درمان است و هنوز آمار شاغلان در  بخش‌های اقتصادی و شرکت‌های وابسته را استخراج نکرده‌ایم و در آینده گزارش خواهیم گرفت.

به گفته اسفندیاری در حال حاضر این مجموعه ۵۴ هزار و ۷۵ خانوار در سطح کشور دارد که از میان آنها پنج هزار و ۷۱۵ خانوار سه فرزند و بیشتر دارند.

وی افزود: ۹۱۳ خانواده ۶ نفره هستند یعنی چهار فرزند به بالا دارند. ۱۸۲ خانواده هفت نفره هستند به این مفهوم که پنج فرزند به بالا دارند و۸۳ خانواده داریم که ۶ فرزند دارند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تامین اجتماعی بیان کرد: ۸۳ خانواده شش فرزند به بالا داریم یعنی خانواده هشت نفره به بالا داریم که امیدواریم برای اینها هدیه ویژه در نظر گرفته شود.

وی اضافه کرد: مجموعه ما ۲۸ خانواده از هفت نفر به بالا دارد که امیدواریم این عزیزان الگوی بقیه قرار بگیرند.

اسفندیاری گفت: در رابطه با جمعیت، خانواده و ارزش خانواده زیاد صحبت شده است و خیلی نیازی نیست که من صحبت کنم. فرزند زینت زندگی دنیا و باقیات صالحات است و ثوابش اجر پروردگار و امیدبخش است.

وی با اشاره به اینکه در این مراسم از خانواده‌های پنج نفره دعوت شده‌است، عنوان کرد: برداشت من از روایات و صحبت‌های بزرگان و مقام معظم رهبری این است که بانوان خصوصا همکاران خانمی که سه فرزند و بیشتر در کنار کار خود دارند، در حال جهاد فی سبیل الله هستند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تامین اجتماعی یادآور شد: این برنامه بیشتر به منظور الگوسازی تدارک دیده است.

کد خبر: 50933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =