تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام با مشارکت مردم

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: به دلیل محدودیت اعتباری دولت، اتمام طرح‌های نیمه تمام نیازمند مشارکت بخش خصوصی و مردمی است.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از ایرنا، محمدهادی زاهدی وفا روز پنجشنبه در جریان بازدید از پروژه های نیمه تمام نجف آباد از بیمارستان این شهر بازدید کرد و افزود: بالغ بر ۷۰‌هزار پروژه نیمه تمام در کشور وجود دارد که اعتبار بالایی برای تکمیل آنها نیاز است.

وی مشارکت دهی بخش خصوصی در پروژه های خدماتی مثل بیمارستان نجف آباد را مهم ارزیابی کرد و گفت: با توجه به اینکه ۱۰ سال از آغاز پروژه بیمارستان نجف آباد می گذرد، تصمیم برای مشارکت خصوصی اجتناب ناپذیر است.

ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم شهرستان های نجف آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی  نیز در این دیدار گفت:  مشارکت بخش خصوصی طرح های نیمه تمام را تکمیل می کند و زمینه همکاری آن هم در نجف آباد وجود دارد.

بیمارستان نجف آباد در ۱۰ سال گذشته بالغ بر ۱۳۰ میلیارد ریال هزینه در برداشته است و تاکنون ساختمان آن ۸۰ درصد پیشرفت کرده است.

رییس جمهور صبح پنجشنبه در بیست و پنجمین سفر خود به استانهای کشور وارد اصفهان شد و سرپرست وزارت تعاون به عنوان نماینده وی در شهرستان‌های نجف آباد  و تیران و کرون حضور یافته است.

کد خبر: 50965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 1 =