برگزاری کمپین تخصصی شرکت‌های فناور و دانش بنیان

کمپین تخصصی مشاوره توانمندسازی ویژه شرکت‌های فناور و شرکت‌های دانش بنیان استان قم با استقبال شرکت‌های فناور و دانش بنیان برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین و به نقل از ایسنا، کمپین تخصصی مشاوره توانمندسازی ویژه شرکت‌های فناور و شرکت‌های دانش بنیان استان قم در روزهای ۲۵ و ۲۶ خرداد ماه با استقبال شرکت‌های فناور و دانش بنیان در مرکز نوآوری و مشاوره جهاد دانشگاهی قم برگزار شد.

در این کمپین دو روزه، ۸۰ ساعت مشاوره در هفت زمینه تخصصی: تأمین مالی، بیمه، مالیات، صادرات و بازرگانی، توسعه کسب و کار، بازاریابی و فروش، فروش دیجیتال با حضور مشاورین و منتورین (راه‌نما) مجرب کشوری برای تعداد ۲۰ شرکت فناور و دانش بنیان ارائه شد و شرکت ها از خدمات مرکز بهره مند شدند.

همچنین علی احمدی، معاون اشتغال اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی، حمیدرضا معتمدی راد رئیس اداره کارآفرینی اداره کل تعاون کار و رفاه احتماعی استان قم و محسن سلطانی مدیر اجرایی بنیاد برکت استان و مهندس میثمی معاون کارخانه نوآوری اراک از مهمانان ویژه این تور تخصصی بودند.

شایان ذکر است این تور مشاوره تخصصی به میزبانی مرکز نوآوری و شکوفایی و مرکز مشاوره کارآفرینی جهاد دانشگاهی قم و با همکاری شرکت الو بیزینس و حمایت معاونت فناوری ریاست جمهوری برگزار شد.

همچنین باتوجه به استقبال شرکت‌های فناور و نیاز استان طبق توافق مشارکت کنندگان برگزاری این تور تخصصی مقرر شد این برنامه در ابتدای هر فصل برگزار شود.

کد خبر: 51069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 4 =