قیمت عمده انواع میوه و تره‌بار اعلام شد + جدول

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی قیمت عمده انواع میوه و تره‌بار در بازار را اعلام کرد و بر این اساس همه اصناف فعال در این حوزه باید هر کیلوگرم از این محصولات را بر اساس درصد سود مشخص شده ۳۵ درصدی خود به مردم بفروشند.

به گزارش آتیه‌آنلاین، یکشنبه هر هفته قیمت عمده انواع میوه، سبزی و صیفی در کیفیت و نرخ مختلف (کف، سقف و ممتاز) در میدان مرکزی میوه و تره‌بار اعلام می‌شود و بر همین اساس همه فرونشدگان میوه و تره بار موظف هستند که محصولات خود را بر این اساس خرید و فروش کنند.

اسدالله کارگر - رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی – در این باره به آتیه‌آنلاین گفت: در حال حاضر هیچ مشکلی از نظر موجودی انواع میوه و سبزی هیچ مشکلی نداریم و همه محصولات به وفور در بازار وجود دارد.

وی افزود: قیمت انواع میوه و تره‌بار نسبت به هفته‌های گذشته با کاهش نسب مواجه شده است و این مسئله در جدول ارائه شده که هر هفته آن را منتشر می‌کنیم قابل مشاهده است. به عنوان مثال موز که یکی از بالاترین قیمت‌ها را در این جدول دارد طی این بازه زمانی با حدود سه هزار تومان کاهش نرخ مواجه شده است.

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تاکید کرد: همه فروشندگان میوه و فعالان صنفی موظفند طبق قانون بر اساس این نرخ‌ها، فاکتور فروش و ۳۵ درصد سود منطقی تعیین شده در بازار محصولات خود را به مردم عرضه کنند و اگر بالاتر از این رنخ‌ها در بازار مشاهده شود نشانه تخلف است و قطعا با آن برخورد خواهد شد.

کد خبر: 5112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =