ثبت نام جشنواره ملی تعاونی‌های برتر شروع شد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل: ثبت نام هفدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر در سامانه جامع بخش تعاون آغاز شده و تا بیستم خرداد ادامه خواهد داشت.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل؛ بهروز رحیم زاده با اعلام این خبر افزود: ثبت نام هفدهمین دوره جشنواره ملی تعاونی های برتر شروع شده و تا بیستم خرداد ادامه خواهد داشت.

وی گفت: شرکت های تعاونی استان اردبیل جهت ثبت نام در این المپیاد رقابتی بایستی با ورود به سامانه هوشمند تعاون کشور به نشانی Taavoni.mcls.gov.ir از زیربخش خود اظهاری اقدام به ورود اطلاعات چهارگانه مربوطه نموده و به تکمیل موارد درخواستی بپردازند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل خاطرنشان کرد: بعد از تاریخ اعلام شده رتبه بندی اولیه تعاونی ها توسط سامانه انجام شده و آن دسته از شرکت های تعاونی که حدنصاب لازم را در این مرحله به دست آورده باشند جهت تکمیل اطلاعات ورتبه بندی نهایی مجاز به تکمیل فرم و بارگذاری مستندات نهایی در سامانه خواهند شد.

بهروز رحیم زاده گفت: پس از رتبه بندی کمی و کیفی بر اساس شاخص های مدنظر در سامانه تعاونی های برتر استانی و ملی مشخص شده و در هفته تعاون تجلیل خواهند شد.

وی در پایان عنوان کرد: به تعاونی های برتر در این جشنواره جوایز نفیس و مشوق های تسهیلاتی اعطا خواهد شد.

کد خبر: 51159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =