جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر

جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با دستور جلسه برنامه های عفاف و حجاب تشکیل گردید.

جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با دستور جلسه برنامه های عفاف و حجاب تشکیل گردید.  
به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان ضمن تبیین اهمیت امر به معروف و نهی از منکر به تشریح و چگونگی نحوه امر به معروف و شیوه های بیان و تذکر لسانی اشاره کرد و گفت: ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر برنامه هایی جهت بسط و گسترش امر به معروف و نهی از منکر در جامعه دارد که اجرای مؤثر و کارآمد آن مستلزم همکاری کلیه دستگاههای اجرایی می باشد که نحوه اجرای آن با تدوین برنامه های فرهنگی و مناسب امکان پذیر است و اجرای امور مربوطه را به شیوه ی وظیفه ای انجام دهیم تا تاثیر گذار باشد. وی با تأکید بر عفاف، آن را مقدمه حجاب دانسته و افزود همه همکاران باید عفت کلام داشته باشند و از دروغ پراکنی، غیبت و اتهام زنی که آثار روانی مخربی دارند، بپرهیزند.
طیب جعفری، گفت: نکته حائز اهمیت نگاه فرانگری و خروج از قالب های سازمانی به موضوع امر به معروف و نهی از منکر می باشد. نرم خویی و مواجهه هوشمندانه را یکی از موثرترین شیوه ها دانسته و در بحث عفاف و حجاب تاکید بر فلسفه حجاب و فرهنگ سازی را موثر تر از برخورد با بی حجابی دانست.
از جمله پیشنهادات سازنده و موثر ارائه شده در این جلسه از سوی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان می توان به تشکیل گروه هایی متشکل از همکاران دلسوز، مذهبی و متعهد به امر به معروف و نهی از منکر – تشکیل جلسات دوستانه با همکاران – ساماندهی گروه نظارت و بازرسی از واحدهای تولیدی و صنعتی جهت بازدید از نمازخانه کارخانجات و خانه های فرهنگ کار اشاره کرد.

کد خبر: 51504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 7 =