راه‌اندازی خط تلفن ارائه خدمات مشاوره حقوقی به مددجویان بهزیستی

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور از راهاندازی خط تلفن ارائه خدمات مشاوره حقوقی به مددجویان، کارمندان و بازنشستگان بهزیستی در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل ایرنا، سید مرتضی حسینی با اشاره به ضرورت ارائه خدمات مشاوره تلفنی رایگان حقوقی به مددجویان، کارمندان و بازنشستگان افزود: این مهم در آینده‌ای نزدیک با مشارکت همکاران حقوقی این معاونت و بهره‌گیری از ظرفیت وکلا و حقوقدانان نیکوکار خط تلفنی مشاوره حقوقی رایگان در سراسر کشور راه‌اندازی خواهد شد.  

وی با بیان اینکه بیش از سه میلیون خانوار تحت پوشش بهزیستی هستند، تصریح کرد: علاوه بر ارائه خدمات تلفنی مشاوره حقوقی رایگان به جامعه هدف از ظرفیت حقوقدانان و وکلای نیکوکار و خیر نیز برای پرونده‌های جاری مددجویان بهره خواهیم گرفت.  

حسینی اظهار داشت: وکلای بسیار زیادی آمادگی خود را برای همکاری با سازمان بهزیستی کشور و ارائه مشاوره رایگان و پذیرفتن وکالت مددجویان به‌صورت رایگان اعلام کرده‌اند.  

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور از ارائه خدمات مشاوره حقوقی توسط حقوقدانان این معاونت در ستاد مرکزی و استان‌ها به کارمندان و بازنشستگان سازمان بهزیستی کشور خبر داد و گفت: بیش از ۴۰ هزار خانوار بهزیستی شامل کارمندان و بازنشستگان نیز از این خدمات بهره‌مند می‌شوند.

کد خبر: 51553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 1 =