ثبت ۱۲۵۰ فرصت کاری در سامانه جستجوی شغل

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: تا کنون ۱۲۵۰ فرصت کاری در سامانه جستجوی شغل در استان ثبت شده است.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، طیب جعفری افزود: کارجویان بدون واسطه و به آسانی از طریق سامانه هوشمند جستجوی شغل می‌توانند فرصت‌های شغلی را جستجو کنند.

جعفری با اشاره به این که سامانه جستجوی شغل، حلقه واسط کارفرما و نیروی کار است، عنوان کرد: این سامانه راهی آسان برای استفاده از فرصتهای شغلی احصاء شده از طریق کاریابی های استان و در راستای تامین نیاز به نیروی انسانی کارفرمایان در حداقل زمان و دستیابی کارجویان به کلیه فرصتهای شغلی بدون محدودیت مکانی می باشد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان افزود :در سه ماهه اول سال جاری ۲۰۸ نفر از کارجویان در استان زنجان موفق به یافتن شغل مورد نظر خود از طریق این سامانه شده‌اند.

جعفری هدف از راه اندازی این سامانه را ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات کاریابی‌ها و استفاده بهینه از فناوری‌های نوین عنوان کرد و بیان نمود: کارفرمایان برای تامین نیروی مورد نیاز خود می‌توانند با ثبت نام در سامانه جستجوی شغل به نشانی اینترنتی http://shoghl.mcls.gov.ir پس از بررسی و راستی‌ آزمایی اطلاعات کارفرمایی، به کاریابی‌های فعال کشور متصل شوند.

وی اظهار داشت: متقاضیان جویای کار هم می‌توانند با مراجعه به این سامانه و ثبت نام و تکمیل اطلاعات فردی و شغلی با جستجو در فرصت‌های شغلی موجود در سامانه قسمت "جستجوی شغل" از طریق دفاتر کاریابی به کارفرمایان معرفی و مشغول به فعالیت شوند.

کد خبر: 51595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 8 =