برگزاری آیین بدرقه دختران برگزیده زیارت اولی به مشهد مقدس

با حضور مسئول نمایندگی سپاه حضرت عباس(ع)، مدیرکل امور اجتماعی و امور بانوان استانداری، مسئول گروه جهادی گفتمان ناب، بسیج سازندگی، مدیرکل بهزیستی استان و هیات همراه تعداد ۳۸ نفر از فرزندان بهزیستی به مشهد مقدس اعزام شدند.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان، به همت گروه جهادی گفتمان ناب و همراهی سپاه حضرت عباس(ع) استان تعداد ۳۸ نفر از دختران برگزیده زیارت اولی بهزیستی طی آیینی معنوی به آستان مقدس شمس الشموس علی بن موسی الرضا (ع) به مدت ۶ روز اعزام شدند.

 در این آیین رضایی مدیرکل بهزیستی استان با اشاره به برخی از خدمات ارائه شده به فرزندان تحت حمایت بهزیستی خاطر نشان شد: هم اکنون تعداد ۲۰۰ نفر از دختران وپسران تحت حمایت بهزیستی از خدمات متنوع و متعددی از بدو ورود به بهزیستی تا بعد از ترخیص دریافت می کنند.

مدیرکل بهزیستی استان ادامه داد: برای اینکه بتوانیم این فرزندان را در مسیر درست هدایت کنیم و راهنمای خوبی برای آنان بوده در فضای تربیتی خوبی قرار دهیم لازم است که در این خصوص هدف گذاری های خوبی برای رسیدگی به نیازهای فرزندان داشته باشیم.

وی افزود: بر همین اساس برنامه های مختلف فرهنگی، اردویی، علمی، تحصیلی و زیارتی برای پرکردن اوقات فراغت این فرزندان در تابستان پیش رو در نظر گرفته شده است بویژه که امسال با همت معاونت امور اجتماعی و گروههای جهادی و بارویکرد قرآنی برنامه های متنوعی در شرف انجام می باشد.

رضایی در پایان از کلیه فرزندان و زائران بار اولی مشهد الرضا خواست تا ضمن همراهی کامل با گروه جهادی گفتمان ناب، نسبت به رعایت پوشش کامل، حفظ حجاب و عفاف و همچنین آداب سفر و زیارت اهتمام جدی بعمل آورند.

شایان توجه است: در کنار زیارت مضجع نورانی امام هشتم برنامه های فرهنگی، ورزشی و بازدید از مجموعه های مختلف حرم مطهر رضوی نیز برای استفاده دختران اعزامی در نظر گرفته شده است.

روابط عمومی بهزیستی استان اردبیل

روابط عمومی بهزیستی استان اردبیل

کد خبر: 51625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 4 =