برگزاری نشست هیئت اندیشه ورز بسیج کارگری استان قم با موضوع عفاف و حجاب

جلسه هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه استان قم با حضور مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان، رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه استان، اعضاء هیئت اندیشه ورز سازمان، مربیان صالحین بسیج کارگری، فرماندهان پایگاه و نمایندگان جامعه کارگری و کارفرمایی برگزار شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قم، نشست هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه استان قم با حضور وحید وزیری راد، مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان، علی والایی صمد، رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه استان، اعضاء هیئت اندیشه ورز سازمان، مربیان صالحین بسیج کارگری، فرماندهان پایگاه و نمایندگان جامعه کارگری و کارفرمایی در محل سالن جلسات سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قم با محوریت عفاف و حجاب برگزار شد.

دراین نشست، وحید وزیری راد، مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان راهکار عملی عفاف و حجاب را فرهنگ سازی و احساس مسئولیت توسط همه متولیان امر دانسته و مطالبه رعایت فرهنگ عفاف و حجاب را از همه کارفرمایان و تولیدکنندگان خواستار شد.

وی با تأکید بر اهمیت توسعه فرهنگ و حجاب در اجزاء جامعه و به ویژه شهر مقدس قم افزود: رعایت حجاب و عفاف در جامعه، عامل بسیار مهمی در استحکام خانواده و ایجاد امنیت است و این مهم در صورتی محقق می شود که در راستای جهاد تبیین و اجرای دستور رهبری معظم انقلاب به درستی در بین آحاد جامعه تبیین شود.

دراین جلسه اعضا به بیان مطالبی در خصوص راه‌کارهای ایجابی و و عملی فرهنگ عفاف و حجاب در کارخانجات و جامعه کارگری پرداختند.

ضمنا در پایان جلسه از شش نفراز خواهران محجبه به نمایندگی از جامعه کارگری و کارفرمایی از طرف اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان تجلیل بعمل آمد.

کد خبر: 51677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 12 =