پیام تبریک مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران به مناسبت روز بهزیستی و تأمین اجتماعی

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با صدور پیامی ۲۵ تیرماه روز بهزیستی و تأمین اجتماعی را به همه مدیران و جامعه هدف این روز بزرگ تبریک گفت.

به گزارش آتیه آنلاین،۲۵ تیرماه در تقویم جمهوری اسلامی ایران به عنوان «روز بهزیستی و تأمین اجتماعی» نامگذاری شده که در قالب هفته بهزیستی و تامین اجتماعی گرامی داشته می شود.

این هفته، فرصت مناسبی برای بیان اهمیت، کارکردها و خدمات گسترده و مؤثر این دو مجموعه خدماتی است که به موجب مفادی از اصول قانون اساسی و در جهت تحقق عدالت اجتماعی و خدمت به محرومان و اقشار آسیب پذیر و کم درآمد جامعه شکل گرفته اند.

توجه ویژه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به کارکرد خیر جمعی و کمک به محرومان و نیازمندان نشان از اهمیت  ویژه جایگاه بهزیستی و تأمین اجتماعی دارد که در این بین نباید از تلاشهای کارکنان خدوم و شرکای اجتماعی وزارت متبوع در این بخش چشم پوشید.

تأمین عدالت اجتماعی، ایجاد برابری های اجتماعی و تلاش برای تحقق جامعه آرمانی و ایده آل یکی از اهداف اصلی سازمان تامین اجتماعی است که به حمد الهی بستر مناسبی را برای تامین رفاه بیمه شدگان، مستمری بگیران و بازنشستگان فراهم آورده است.

سازمان بهزیستی نیز مجموعه ای است که کارکنان آن با عشق و علاقه و با محوریت انسانیت به همنوعان خویش خدمت می کنند و امروز نگاه صدها هزار مددجو، معلول، سالمند و از کار افتاده معطوف خدماتی است که این سازمان ارائه می دهد.

امید است در سالی که از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به نام " تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین" نامگذاری شده است در عرصه توسعه و افزایش سطح رفاه اجتماعی ملت بزرگ ایران اسلامی بالاخص مردم شریف استان مازندران موفق تر از گذشته بوده و همچنین شاهد دوام توفیقات روز افزون شما در تحقق آرمان های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اهداف ارزنده و سازنده دولت باشیم.

اینجانب به نمایندگی از جامعه کار، تولید و تعاونگران و اعضای شورای هماهنگی استان مازندران، ضمن پاسداشت خدمات و تلاش های بی وقفه خدمتگزاران بهزیستی و تامین اجتماعی، فرا رسیدن روز بهزیستی و تأمین اجتماعی را به تلاشگران صبور و مهربان این عرصه مهم که با مسئولیت پذیری باعث تسکین الام معلولان، کاهش دغدغه های بیماران، آرامش بازنشستگان، مستمری بگیران و سایر جامعه هدف می‌گردند تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

کد خبر: 51846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =