برگزاری سومین جلسه کمیته ساماندهی تعاونی های مسکن استان اصفهان

سومین جلسه کمیته ساماندهی تعاونی های مسکن روز سه شنبه با حضور سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش آتیه آنلاین، در این جلسه میثم مداحی سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان با بیان اینکه ۳۲ هزار و ۹۸۴ واحد مسکن مهر در ۲۲ شهرستان تکمیل و تحویل متقاضیان شده اظهار داشت: کلیه تعاونی های مسکن مهر و اتحادیه ها ی مربوط به آنها منحل و در حال تصفیه هستند.

 وی ضمن تأکید بر لزوم تعیین تکلیف و ختم تصفیه تعاونی ها اظهار داشت: کارهایی از قبیل پایان کار و صدور اسناد و انتقال آن به متقاضیان در برخی تعاونی ها باقیمانده است که لازم است با برنامه ریزی  و تشکیل جلسات مستمر، امور باقیمانده و ختم تصفیه این تعاونی ها انجام شود.

 مداحی همچنین گفت: نظارت بر فعالیت مدیران تصفیه تعاونی های مسکن مهر و همکاری دستگاه‌های اجرایی در اخذ و انتقال اسناد پروژه‌های مسکن مهر استان نیز امری ضروری است.

روح الامین امیری سرپرست مدیریت تعاون این اداره کل نیز در این جلسه پس از ارائه گزارشی از اجرای مصوبات جلسات قبل، پیشنهادات اجرایی برای نحوه ساماندهی تعاونی های بلاتکلیف مسکن مهر شهرستان های اصفهان و لنجان را مطرح کرد.

کد خبر: 51986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 7 =