یکی از استراتژی های وزارت مردم، نهادینه سازی فرهنگ ایمنی و بهداشت در جامعه کار و تولید کشور است

مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان همدان در بازدید از کارخانه سیمان نهاوند گفت :بی تردید یکی از استراتژی های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در راستای اقدامات پیشگیرانه، نهادینه سازی فرهنگ ایمنی و بهداشت در جامعه کار و تولید کشور است.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل ازروابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان، مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی عصر امروز از  کارخانه سیمان واقع در شهرستان نهاوند بازدید به عمل آورد.

در این بازدید یوسف شعبانی اظهار کرد:بی تردید یکی از استراتژی های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در راستای اقدامات پیشگیرانه، نهادینه سازی فرهنگ ایمنی و بهداشت در جامعه کار و تولید کشور است.

در ابتدای این جلسه " ثنایی" مدیرعامل شرکت سیمان شهرستان نهاوند ضمن خوشامدگویی، گزارشی از عملکرد شرکت در حوزه‌های فنی و تولید ارائه کرد.

 همچنین "زرینی" مدیر منابع انسانی شرکت نیز طی گزارشی به ساختار نیروی انسانی شرکت، نوع تعامل مدیریت با مجموعه‌ی کارکنان و پایبندی حداکثری این واحد صنعتی به حرکت در راستای قوانین کار و رفع کاستی‌ها اشاره کرد.

لازم به ذکر است در این جلسه، گیتی حق‌پرست رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان نهاوند، برخی مسئولین استانی و شهرستان، سبزعلی مدیر کارخانه، حراست و نمایندگان شورای کارگری نیز حضور داشتند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان ضمن اقامه نماز به همراه کارگران این کارخانه در مراسم جشنی که به مناسبت میلاد با سعادت امام موسی کاظم (ع) برگزار شده بود شرکت کرد. رسانه جدید

گفتنی است شرکت سیمان نهاوند در پی دریافت مجوز تأسیس از سازمان صنایع و معادن استان همدان در اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسید و نهایتا در مهرماه ۱۳۹۰ کارخانه سیمان نهاوند توسط معاون اول رئیس جمهور رسماً افتتاح شد.

کد خبر: 52018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 6 =