رقابت ۱۳۵ شرکت تعاونی از استان اردبیل در جشنواره ملی تعاونی‌های برتر

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل از ثبت نام ۱۳۵ شرکت تعاونی از استان اردبیل در هفدهمین دوره از جشنواره ملی تعاونی‌های برتر خبر داد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل؛ بهروز رحیم زاده با اعلام این خبر افزود: ۱۳۵ شرکت تعاونی  از استان اردبیل در گرایش های مختلف در هفدهمین المپیاد ملی تعاونی های برتر جهت انجام رقابت ثبت نام کرده اند.

وی با اشاره به ثبت نام ۱۱ درصدی شرکت های تعاونی استان در این جشنواره افزود: این تعاونی ها با تعداد ۵ هزار ۳۴۰ شرکت تعاونی در سطح کشور جهت کسب رتبه های برتر در گرایش های مختلف رقابت خواهند کرد.

مدیرکل تعاون، کار  ورفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: تعاونی برتر به تعاونی گفته می شود که ضمن رعایت الزامات قانونی مرتبط در گرایش خود نسبت به سایر تعاونی‌های همان گرایش و نیز براساس شاخص‌های  عمومی واختصاصی بخش های اقتصادی وعمومی (اجتماعی – فرهنگی) از وضعیت نسبتا مطلوب تری نسبت به سایرین برخوردار باشد.

بهروز رحیم زاده در توضیح اهداف برگزاری این جشنواره گفت: توسعه و ترویج فرهنگ تعاون در جامعه، معرفی الگوهای عملی موفق تعاونی جهت بهره‌گیری سایر تعاونی‌ها از روش‌ها، دستورالعمل‌ها و ابزارهای مدیریتی، تولیدی نمونه های موفق با هدف ارتقاء وضعیت خود و ارج نهادن به زحمات تلاشگران بخش تعاون و ارتقاء جایگاه و اهمیت تعاون و مشارکت در جامعه از اهداف برگزاری این جشنواره است.

وی خاطرنشان کرد: هفدهمین جشنواره تعاونی های برتر همزمان با هفته تعاون در شهریور ماه به صورت استانی و ملی برگزار و از تعاونی های منتخب تجلیل خواهد شد.

کد خبر: 52026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 7 =