حضور هلدینگ های تابعه شستا در هیأت مدیره فراکاب‌ها

جایگاه صبا تأمین، هلدینگ تابعه شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی در شرکت بورس تهران تثبیت شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از شستا رسانه، شرکت سرمایه‌گذاری صبا تأمین توانست برای چهارمین بار متوالی صاحب یکی از کرسی‌های هئیت مدیره شرکت بورس تهران شود؛ تا بر این اساس  هلدینگ های تابعه مجموعه شستا، برای نخستین بار در هئیت مدیره تمامی فراکاب ها حاضر باشند.

شرکت سرمایه‌گذاری صبا تأمین توانست در مجمع شرکت بورس تهران، با کسب رتبه سوم، در میان اعضای هئیت مدیره این نهاد مالی حضور یابد.

گسترش صنعت نوین(غدیر)، سرمایه‌گذاری اهداف، سرمایه‌گذاری صبا تأمین، گروه سرمایه‌گذاری تدبیر، سرمایه‌گذاری توسعه ملی، کانون کارگزاران بورس و صندق بازنشستگی وظیفه اعضای تازه هئیت مدیره شرکت بورس تهران هستند. بر این اساس شرکت سرمایه‌گذاری صبا تأمین توانست جایگاه خود را به عنوان عضو هئیت مدیره شرکت بورس تهران تثبیت کند.

شایسته ذکر است که شرکت سرمایه‌گذاری صبا تأمین توانسته است در ماه‌های اخیر عضویت در هیئت مدیره شرکت بورس تهران، شرکت فرابورس ایران و شرکت بورس کالا را بدست آورده است. همچنین گروه سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین نیز به هئیت مدیره شرکت بورس انرژی راه پیدا کرده است. بر این اساس هلدینگ های تابعه شستا و وزارت کار توانسته‌اند به طور همزمان در کرسی‌های مهمترین نهادهای مالی در بازار سرمایه ایران (فراکاب) حضور پیدا کنند.

کد خبر: 52071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 13 =