دیدار نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی با مدیران درمان و بیمه تامین اجتماعی استان

نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی گفت: برخورداری از رفاه اجتماعی، بسط عدالت، رفع فقر و توانمند سازی در حوزه فعالیت های سازمان تامین اجتماعی دیده شده است که باید با کار جهادی اجرایی شود.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی،  دکتر سید محمد پاکمهر نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی با حضور در تامین اجتماعی استان با اشاره به ابلاغ سیاست های کلی سازمان تامین اجتماعی از سوی مقام معظم رهبری، اظهار کرد: برخورداری از رفاه اجتماعی، بسط عدالت، رفع فقر و توانمندسازی در حوزه فعالیت های سازمان تامین اجتماعی دیده شده است که باید با کار جهادی اجرایی شود و قطعا ما می توانیم در این حوزه به شاخص های بالاتری نیز برسیم.
دکتر پاکمهر گفت: با توجه به محروم بودن استان و فاصله زیادی که برخی شهرستان های مرزی و بیشتر روستاها با مرکز استان دارند باید در این مناطق با احداث درمانگاه و یا خرید خدمت از طریق مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی، توجه ویژه ای در حوزه سلامت بشود تا شاهد رعایت عدالت درمانی برای کلیه بیمه شدگان بطور یکسان باشیم.
دکتر سید محمد پاکمهر همچنین به مسئولیت اجتماعی صنایع بزرگی همچون پتروشیمی، کارخانه آلومینا و ... اشاره کرد و بیان داشت: اگر این کارخانجات به درستی مسئولیت های اجتماعی خود را اجرا کنند می توان شاهد رفع فقر و بسیاری از کمبود ها در مناطق محروم استان باشیم.
دکتر سعید صدرمنش سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی استان خراسان شمالی به ارائه گزارشی از حوزه درمان پرداخت و خاطرنشان کرد: ارتقای شاخص های درمانی اعم از توسعه فضای فیزیکی، خرید تجهیزات پزشکی و جذب کادر پزشکی متخصص در کلیه مراکز تابعه و توجه ویژه به مناطق کم برخوردار در راستای برقرای عدالت درمانی و افزایش سطح رضایتمندی مخاطبان از اهداف این مدیریت است که با روحیه انقلابی که همکارانمان دارند و کار جهادی با استفاده از همه ظرفیت های استانی و سازمانی بدان دست خواهیم یافت.
دکتر صدرمنش با بیان اینکه پروژه احداث درمانگاه تخصصی در بیمارستان ثامن الائمه (ع) بجنورد پیشرفت ۲۰ درصدی داشته خاطر نشان کرد: با افتتاح این درمانگاه و انتقال درمانگاه قدیم به آن، فضای مناسب برای ارتقای بخش های اورژانس، آزمایشگاه، رادیولوژی و سی تی اسکن در اختیارمان قرار خواهد گرفت که با برنامه ریزی مناسب در راستای ارتقای خدمات به بیمه شدگان گام برداریم.

کد خبر: 52115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 5 =