ارایه خدمات مطلوب، در راستای ایجاد آرامش‌خاطر برای نیروی کار، از رسالت‌های سازمان تأمین‌اجتماعی است

نشست هم‌اندیشی اعضای هیات مدیره کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار، در آستانه هفته کار و کارگر، با حضور سرپرست اداره‌کل تأمین‌اجتماعی آذربایجان‌شرقی، در محل اداره‌کل استان، برگزار شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی،  یونس دباغ صادقی‌پور، سرپرست اداره‌کل تامین اجتماعی آذربایجان شرقی، در این نشست، تسهیل و روان‌سازی امور و پیشبرد اهداف و برنامه‌های سازمان‌ را، جز با مشارکت شرکای اجتماعی، میسر ندانسته و افزود: امید است، با تعامل مطلوب با نمایندگان تشکل‌ها در استان و برگزاری منظم نشست‌های ماهانه و فصلی در جهت احصاء و رفع چالش‌ها و مشکلات، موثر بوده و با برنامه‌ریزی هوشمندانه و کارشناسی شده، شاهد تعالی سازمان، در راستای صیانت از حقوق بیمه شدگان و بازنشستگان باشیم.

سرپرست اداره‌کل تامین‌اجتماعی آذربایجان شرقی، امید و اطمینان به آینده در نیروی کار را لازمه توسعه هر کشور و تضمین کننده امنیت و عدالت اجتماعی دانست و در آستانه هفته کار و کارگر، ارایه خدمات مطلوب به جامعه ذینفعان و ایجاد تعادل بین مطالبات جامعه کارگری و کارفرمایی را از رسالت‌های سازمان تامین اجتماعی عنوان کرد.

چنگیز قاسمی، رییس کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان نیز در این نشست، با بیان اینکه کارگران، سازمان تامین اجتماعی را همواره در کنار خود و حامی دوران اشتغال و بازنشستگی می دانند، انتصاب مدیر خوش‌فکر و جهادی، با کوله‌باری از دانش و تجربه در تامین اجتماعی آذربایجان‌شرقی را منشاء خیر و برکت برای استان دانسته و تصریح کرد، تعمیق تعامل فی‌مابین، ضمن احصای مشکلات و چالش‌ها، زمینه رفع آنها را فراهم خواهد آورد.

در این جلسه اعضای هیات مدیره کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان، ضمن بیان مطالبات جامعه کارگری، مشکلات و پیشنهادات این حوزه را مطرح نمودند.

کد خبر: 52116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 6 =